• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

اخبار پلیس فارس – ۱۲  اسفند ماه  ۱۴۰۰

  • کد خبر : 31763
  • 12 اسفند 1400 - 12:36
اخبار پلیس فارس – ۱۲  اسفند ماه  ۱۴۰۰

توقیف پژو و کشف ۶۲ کیلو شیشه فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۲ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه در بازرسی از سواری پژو در محور مواصلاتی “سیرجان-شیراز” خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: صبح امروز ۱۲ اسفندماه مأموران انتظامی شهرستان “نی‌ریز” حین گشت‌زنی در محورهای فرعی و […]

توقیف پژو و کشف ۶۲ کیلو شیشه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۲ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه در بازرسی از سواری پژو در محور مواصلاتی “سیرجان-شیراز” خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: صبح امروز ۱۲ اسفندماه مأموران انتظامی شهرستان “نی‌ریز” حین گشت‌زنی در محورهای فرعی و کوهستانی “سیرجان-شیراز” به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس بر سرعت خود افزایش داد، عنوان داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده خودرو را رها و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۶۲ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده است، به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در”فیروزآباد”

فرمانده انتظامی “فیروزآباد” از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۸ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مهدی جوکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران پلیس آگاهی فیروزآباد حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راکب بدون توجه اقدام به فرار کرد، عنوان داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی وی موتورسیکلت را رها و متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “فیروزآباد” با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که موتورسیکلت مذکور قاچاق و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است، تصریح کرد: کارشناسان ارزش وسیله نقلیه مذکور را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان “فیروزآباد” با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری راکب ادامه دارد، عنوان داشت: طرح برخورد با قاچاقچیان و دارندگان موتورسیکلت‌های غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است و شهروندان می‌توانند در طول شبانه روز هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

احشام‌های قاچاق به مرز نرسید

فرمانده انتظامی “جهرم” از کشف ۱۲۲ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق احشام، ماموران پلیس آگاهی شهرستان “جهرم” حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۲۲ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف و راننده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه ارزش احشام کشف‌ شده برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: برخورد با قاچاقیان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کشف انواع کالای قاچاق از اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی لارستان حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از این اتوبوس ۳ هزار و ۱۱۹ ثوب انواع پوشاک، ۸۵ جفت انواع کفش، ۲۶۱ عدد ساعت مچی و قطعات مربوطه، ۴۹۰ دستگاه ردیاب خودرو، ۱۶۸ عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی، ۳۶ دستگاه قطعات خودرو و موتورسیکلت، ۷۸ عدد قطعات تلفن همراه، ۳۸ عدد انواع کیف زنانه، ۱۸۹ عدد انواع اسباب بازی، ۲۴۴ عدد کابل و پریز شبکه خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در”کوه چنار”

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “لطف‌الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی “کوه‌چنار” حین گشت‌زنی در شهر قائمیه به یک سواری پژو پارس حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیلو مغز بادام هندی خارجی قاچاق و فاقد مدارک  قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۴۰  میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق احشام

فرمانده انتظامی “لارستان” از دستگیری یک سارق حرفه ای و اعتراف به ۶ فقره سرقت احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان لارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی مطلع شدند که سارق پس از سرقت به شهرستان خنج متواری شده است.

فرمانده انتظامی “لارستان” با اشاره به اینکه ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به شهرستان خنج اعزام و موفق شدند وی را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی فشنگ شکاری و جنگی، یک دستگاه جرثقیل سیار (ابراز الات سرقت)، دوربین شکاری، یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با ارکان مخدوش و لوازم و تاسیسات کارگاهی مسروقه کشف شد.

سرهنگ “یوسفی” با بیان اینکه سارق در بازجویی اولیه به ۶ فقره سرقت احشام اعتراف کرد، عنوان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

سرقت میلیاردی ارز دیجتیال از کیف پول الکترونیکی شهروند دارابی

فرمانده انتظامی “داراب” از دستگیری فردی که اقدام به سرقت یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی یک شهروند کرده بود خبر داد. سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کیف پول الکترونیکی وی مورد سرقت قرار گرفته است که موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با سرعت عمل و تیز هوشی موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سارق از دوستان مالباخته می‌باشد و از طریق گوشی تلفن همراه  شاکی به رمز کیف پول الکترونیکی وی دسترسی پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی “داراب” با بیان اینکه متهم در مواجه با اسناد و مدارک پلیس به سرقت یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی شاکی اعتراف کرد، گفت: وی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف تریاک در “شیراز”

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۴۰ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در یکی از محله‌های شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ “سیدموسی حسینی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به خرید و فروش تریاک می‌کند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از منزل وی ۴۰ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در “آباده”

فرمانده انتظامی شهرستان “آباده” از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و۱۰۰میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آباده حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این اتوبوس ۳۰۰ کیلوگرم بادام و فندق خارجی قاچاق کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به معرفی راننده به دستگاه قضائی، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا کمک بزرگی به اقتصاد کشور خواهد بود و همه مردم باید در این امر مهم نقش آفرینی کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31763

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.