• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شیراز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

  • کد خبر : 31548
  • 03 بهمن 1400 - 15:43
آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شیراز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)
آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شیراز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز زن و مقام شامخ مادر برگزار شد.

افسانه خواست خدایی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز در این آیین ضمن تبریک روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: تشکیل کمیته خانواده و بانوان برای هماهنگی و تعامل بین بانوان شیراز و مجموعه شهرداری و شورا تشکیل شد، این کمیته کارگروه هایی دارد که بانوان شاغل در مجموعه شهرداری می توانند در آن شرکت کنند. 
سیده مریم حسینی عضو شورای اسلامی شهر شیراز در آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شیراز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: بانوان شاغل در شهرداری جایگاه حساسی دارند و در فرماندهی مسائل شهری هستند، از این رو مهمترین و الگوترین زنان شهری هستند و انگیزه کاری در آنها عاملی برای ایجاد شهری مطلوب است. 
وی اضافه کرد: پرداختن به مشکلات بانوان شاغل در شهرداری یکی از وظایف برنامه ریزی و کاری ما در شورای شهر است و از شما میخواهم بازوان توانمند من باشید تا جایگاه زنان در حساس ترین شغل را تبیین کنم. جایگاه زن در شهر اولین مساله ای است که باید در کمیته آسیبهای اجتماعی به آن پرداخته شود‌. 
لازم به ذکر است که در این مراسم، از بانوان دارای سه فرزند و بیشتر شاغل در شهرداری شیراز و فعالین حوزه کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر شیراز تقدیر شد.
آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شیراز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز زن و مقام شامخ مادر به همت کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر، امور بانوان شهرداری شیراز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31548

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.