• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
​در راستای بهبود سیمای شهری انجام شد

اجرای عملیات گسترده گلکاری در سطح شهرداری منطقه سه شیراز

  • کد خبر : 31545
  • 03 بهمن 1400 - 15:40
اجرای عملیات گسترده گلکاری در سطح شهرداری منطقه سه شیراز
شهردار منطقه سه شیراز گفت: عملیات گسترده گل کاری در سطح این منطقه به منظور زیباسازی منظر عمومی، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد سرزندگی و نشاط روحی شهروندان در دست انجام است.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز،  کریم شکوهیان به موقعیت منطقه سه و بافت متنوع گردشگری تاریخی این منطقه اشاره کرد و افزود: وجود بناها و آثار تاریخی ملی و بین المللی در این منطقه باعث شده است تا ساماندهی و زیباسازی این منطقه، به عنوان یک ضرورت کالبدی مورد توجه باشد.
وی با عنوان اینکه کاشت گلهای فصلی در معابر مختلف این منطقه زینت بخش شهر است، گفت: یکی از این طرح های خوب گلکاری، مربوط به فرش گل میدان طاووس دروازه قرآن است که در راستای توجه به نیازهای شهروندان و ایجاد تصویری خوشایند از کلانشهر شیراز در ذهن مسافران اجرا شده است.
 شکوهیان به اجرای عملیات گلکاری در نقاط دیگر منطقه سه شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: این عملیات در نقاطی چون محور حافظ، بلوار امام رضا(ع)، بلوار شهید آیت الله ربانی، بلوار هفت تنان، میدان ابوالکلام، پارک کلاه خورشید، پارک کوهپایه و … اجرا شده است و در نقاط دیگر سطح منطقه نیز با تلاش همکارانمان در حوزه خدمات شهری(فضای سبز) منطقه در دست اجرا است.
شهردار منطقه سه شیراز با اشاره به اینکه ساماندهی فضای سبز بلوارهای سرداران و مولوی نیز در دست انجام است، اظهار داشت: در بلوار مولوی علاوه بر ساماندهی فضای سبز ، حدود ۱۵۰ اصله درخت و درختچه نیز  در طول مسیر این بلوار کاشت می شود.
 شهردار منطقه سه کلانشهر شیراز، احداث پارک محله ای شاهیجان و درختکاری و ایجاد فضای سبز فضای شهری هفت تنان را از دیگر فعالیتهای در دست اقدام این شهرداری برشمرد و ابراز امیدواری کرد: اجرای طرح گسترده گلکاری و ایجاد فضاهای نشاط آور، ضمن ارتقای سرانه فضای سبز منطقه، زمینه نشاط اجتماعی شهروندان و زیباسازی منظر شهری را فراهم می کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31545

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.