• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
​به همت شهرداری منطقه دو شیراز

آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 31530
  • 04 بهمن 1400 - 15:26
آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز برگزار شد
دوشنبه چهارم بهمن و به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) همایش تجلیل از مادران و همسران شهداء به همت شهرداری منطقه دو شیراز و با همکاری سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) و شورای شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، شهردار شیراز در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: بهشت زیر پای مادران است، مادران شهدا حق مطلب را ادا کرده‌اند و در جامعه فعلی نیز ما باید از مادران شهید که ایثارگر بودند و در دامن آن‌ها عزیزانی پرورش یافتند که مدافعان کشور و جان ما بودند قدردان آن‌ها باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی افزود: خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مایه دلگرمی و الهام بخشی در جامعه است.
شهردار شیراز تاکید کرد: نباید فراموش شود که تمام دستاوردها و موفقیت‌های کشور مدیون فداکاری شهدا و ایثارگرن است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و آسمانی شدند و یا پس از گذشت سال‌ها مجروحیت دوران جنگ را تحمل می‌کنند.
فرمانده سپاه بقیهالله (عج) شیراز نیز گفت: نقش مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست، زیرا این افراد به این مرحله از معرفت و بصیرت رسیده بودند که مانعی بر سر راه شهدا نباشند و با صبر و فداکاری خود شهدا را در رسیدن به آرمان‌های انقلابی یاری داده‌اند.
سرهنگ مجید علیپور ادامه داد: این چنین افراد شایسته‌ای به عنوان یک الگوی بسیار مناسب برای ما هستند که به همین منظور نیاز است اقدامات مناسبی برای معرفی شهدا و خانواده‌های آن‌ها، ترویج فرهنگ عظیم و مناسب شهادت را مبنای کار قرار دهیم.
این فرمانده سپاه در شیراز، گفت: این مراسم‌ها به منظور تکریم و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان برگزار شده است.
در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز و اعضای شورای شهر شیراز برگزار شد از همسر شهید عباس دوران، مادر شهید سلطانی، همسر شهید صمد بیات، خواهر شهید حسن‌زاده، همسر شهید دریانورد، مادر شهیدان مهدی و کریم قمری، مادر شهید علی یار جوان دوست، مادر شهید عبدالحسن حسن پور و … تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31530

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.