• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

اخبار پلیس فارس – ۱۷  بهمن ماه  ۱۴۰۰

  • کد خبر : 30744
  • 17 بهمن 1400 - 19:50
اخبار پلیس فارس – ۱۷  بهمن ماه  ۱۴۰۰

توقیف نیسان و کشف ۲۰۴ کیلو تریاک فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان نی‌ریز و یگان تکاوری، ۲۰۴ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان کشف شد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان […]

توقیف نیسان و کشف ۲۰۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان نی‌ریز و یگان تکاوری، ۲۰۴ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان کشف شد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور “سیرجان-شیراز” به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۲۰۴ کیلو تریاک را کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه راننده پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: ما استوارتر از همیشه در برابر قاچاقچیان ایستاده‌ایم و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

کالاهای ۱۱۰ میلیاردی قاچاق به بازار نرسید

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه بونکر گازی حامل انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، صبح امروز ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی “عسلویه-شیراز” به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی عنوان داشت: در بازرسی از این خودرو تعداد زیادی لوازم موسیقی، پوشاک و تجهیزات موبایل خارجی قاچاق که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در بونکر جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده  است.  

سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، عنوان داشت: پدیده شوم قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری نیز می‌شود که بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس محسوب می‌شود.

کشف ماینرهای قاچاق در”لارستان”

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف ۱۸ دستگاه‌ ماینر قاچاق و متعلقات مربوطه توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:در پی دریافت خبری مبنی بر استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در منزل یک فرد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری “۱۱شهید ساریخانی” این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان ۱۸دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و متعلقات مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی “لارستان” با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاهای مکشوفه را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حمایت قاطع معتمدین، امام جمعه و اعضای شورای تامین کازرون از  پلیس

تعدادی از معتمدین، امام جمعه و اعضای شورای تامین با حضور در ستاد فرماندهی ضمن عرض تبریک و تسلیت  در پی شهادت سرهنگ رنجبر، حمایت قاطع خود را از ماموران انتظامی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” ضمن تبریک و عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرهنگ “علی اکبر رنجبر” به دست اراذل و اوباش، اظهار کرد: از مردم و مسئولان به خاطر ارسال پیام های تسلیت و همدلی با ماموران انتظامی قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه از حمایت های مردم همیشه در صحنه تشکر می‌کنم، افزود: امروز پلیس افتخار می کند که تکیه گاه مردم است و تا زمانی که در این لباس مقدس هستیم با جان و دل برای امنیت کشور و مردم عزیزمان خدمت خواهیم کرد .

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین “محمد صباحی” امام جمعه کازرون با بیان اینکه امروز کشور متوجه این ایثار برای تامین امنیت و جانفشانی هست، خاطر نشان کرد: هیچ درخواست و پیگیری (جز شهادت این بزرگوار) نمی‌توانست حمایت همگانی از مجموعه انتظامی و قوانین مقابله با اراذل و اوباش را که امروز از سوی سران قوا و مسئولین رده بالای کشور شاهد هستیم را به دنبال داشته باشد.

وی گفت: امروز یک پشتوانه مردمی قوی برای مقابله با اشرار به وجود آمده است که تکلیف سنگینی برای همه ما است تا نگذاریم خون شهید فراموش شود. این شهادت و مظلومیت نیروی انتظامی حقانیت نظام اسلامی را ثابت کرد که ان‌شالله بتوانیم دین خود را در قبال آن ادا کنیم.

گفتنی است در این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندار ویژه شهرستان کازرون نیز با  محکوم کردن حمله ناجوانمردانه یکی از اراذل و اوباش به مأمور انتظامی در استان فارس، بر ضرورت حمایت قاطع از نیروی انتظامی و بر طرف کردن خلأهای قانونی در مقابله با اراذل و اوباش تاکید کردند.

۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در “زرین‌دشت” کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان “زرین‌دشت” از کشف ۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا صالحی فرد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران یگان امداد “زرین‌دشت” حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت با اشاره به اینکه در بازرسی از آن خودرو ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، افزود: راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۷ دستگاه کارت گرافیک قاچاق در”صدرا”

فرمانده انتظامی “شیراز” از کشف ۷ دستگاه کارت گرافیک قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر نگهداری کارت گرافیک قاچاق در منزلی در شهر “صدرا”، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری “۳۷ بهارستان” قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی ابتدا از صحت خبر مطمئن و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان ۷ دستگاه کارت گرافیک قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کارت‌های گرافیک کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سارق احشام در دام پلیس” قیروکارزین”

فرمانده انتظامی “قیروکارزین” از انهدام باند سارقان احشام و کشف ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “قربانعلی روستا” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی از مناطق شهرستان قیروکارزین، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پر تلاش پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های وقوع جرم موفق شدند در این خصوص یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۳ فقره سرقت احشام اقرار کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای میلیاردی قاچاق در کوار

فرمانده انتظامی “کوار” از توقیف سواری پژو پارس و کشف ۳۶ طاقه پارچه  قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون  ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدرحمان هاشمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز گذشته ماموران پلیس آگاهی کوار هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۳۶ طاقه پارچه  خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است

فرمانده انتظامی فیروزآباد به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان در دیدار با خانواده شهید “کورش قربان” گفت: دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهدی جوکار” در این دیدار اظهار داشت: شهدا و خانواده آنان از ارزش‌های معنوی انقلاب‌اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.

وی ادامه داد: خانواده معظم شهدا الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند و این عزیزان با تحمل سختی‌ها و مشقت‌‌های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ابراز داشت: امروز بزرگترین مسئولیتی که بر دوش همه ما نهاده شده است ادامه دادن راه شهیدان و قدردانی و همدردی با خانواده‌های معظم آنان است.

گفتنی است شهید “کورش قربان” در سال ۶۴ در شهرستان سقز به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

هشدار پلیس “مهر” برای پیشگیری از سرقت به عنف

فرمانده انتظامی شهرستان مهر در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت به عنف به شهروندان توصیه‌هایی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عظیم‌اله کرمی” بیان داشت: برداشتن یا تلاش برای برداشتن هر چیزی از یک شخص، به زور و یا با تهدید که به صورت غیر منتظره، ناگهانی و گاهی اوقات همراه با ترساندن باشد را سرقت به زور یا به اصطلاح سرقت به عنف می‌گویند.

سرهنگ “کرمی”در ادامه علل سرقت به عنف را به شرح ذیل عنوان کرد:

-تحریک سارقان با بی احتیاطی در حمل پول نقد و یا اشیاء گرانبهاء و قیمتی

– رفت و آمد در معابر و مکان‌های خلوت همراه با پول نقد و اشیاء قیمتی

– بی احتیاطی و اعتماد به افراد نامطمئن و غریبه که ممکن است با آنها برخورد داشته باشید

– ترحم بی مورد نسبت به افراد غریبه

این مقام انتظامی در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت‌های به عنف توصیه‌هایی به شرح ذیل ارائه کرد:

-عموم شهروندان علی الخصوص بانوان می‌بایست حتی الامکان از عبور و مرور در مکان‌های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب و ساعات اولیه صبح خودداری کنند.

-برای جابه جایی در شهر از تاکسی و خودروهای مصوب و مطمئن استفاده کنید.

– اگر پول و یا اشیاء قیمتی به همراه دارند، آن را به نحوی حمل کنند که جلب توجه نکند.

-به همراه داشتن جواهرات گرانقیمت و پول بیش از نیاز روزانه می تواند محرک خوبی برای سارقان باشد.

– وقتی اموال با ارزش چندانی به همراه نداشته باشید در مواجهه با سارقان می توانید روی حفظ جان خود تمرکز بیشتری داشته باشید.

– در معابر عمومی و خیابان از کودکان خود به خوبی مراقبت کنید.

– در مسافرت ها سعی کنید در مکان هایی استراحت کنید که امنیت کافی داشته باشند

در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰گزارش کنند.

تجلیل خودجوش مردم از تلاش های شبانه روزی پلیس فسا

روز گذشته جمعی از شهروندان به صورت خودجوش با حضور در ستاد فرماندهی فسا و اهدا گل به ماموران پلیس، ضمن تقدیر و مجاهدت‌های سردار حبیبی و سایر پرسنل انتظامی، یاد و خاطره سرهنگ شهید رنجبر را گرامی داشتند.

سارقان درون خودرو در “قادرآباد” روانه دادسرا شدند

فرمانده انتظامی شهرستان “خرم‌بید” از دستگیری ۴ سارق درون خودرو و کشف ۲۰ فقره سرقت از آنها خبر داد.

سرهنگ “علی‌اکبر کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در برخی از محلات “قادرآباد”، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری “قادرآباد” با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۴ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان “خرم‌بید” با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو اقرار کردند، عنوان داشت: سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ “کریمی” خاطر نشان کرد: طرح های مبارزه با سرقت در شهرستان خرم‌بید با جدیت ادامه خواهد داشت و شهروندان با جدی گرفتن هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت می‌توانند پلیس را در این زمینه یاری کنند.

امنیت و آرامش امروز جامعه به واسطه خون شهدا بدست آمده است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران پس از ورود به شیراز در دیدار با خانواده شهید “علی‌اکبر رنجبر”، گفت: امروز همکاران ما در سراسر کشور مشغول مجاهدت هستند و تلاش می‌کنند امنیت و آرامشی که به واسطه خون شهدا بدست آمده است را ارتقاء بخشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، عصر امروز  سردار “حسین اشتری”با حضور در منزل شهید ” علی اکبر رنجبر” با ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید اظهار داشت: تسلیت ما به این دلیل است که یک افسر رشیدی که بیشتر عمر خود را در راه خدمت به مردم گذرانده و می‌توانست بیشتر خدمت کند را از دست داده ایم و تبریک از این سو که وی با رشادت و ایثار خود باعث ثبات و امنیت بیشتر در جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز همه باید قدردان کسانی باشیم که برای رضای خداوند مجاهدت می‌کنند، تصریح کرد: امروز امنیت و آرامش جامعه به واسطه خون شهدای عزیز از جمله شهید “رنجبر” به دست آمده و این افتخاری است که انسان جان خود را برای امنیت مردم نثار کند.

فرمانده کل انتظامی کشور  تصریح کرد: امروز هرکسی به شیوه‌ای مانند بیماری منحوس کرونا، تصادفات و … جان خود را از دست می‌دهد و این بسیار سخت است ولی چیزی که خاطر این خانواده شهید را تسلی می‌بخشد این است که وی به خاطر مردم و امنیت جان خود را از دست داده و این در پیشگاه الهی عظمت دارد.

سردار “اشتری” با اشاره به دستگیری سریع قاتل قبل از از خاکسپاری شهید “رنجبر” و تقدیر از سردار “رهام‌بخش حبیبی” و همکاران انتظامی به جهت تلاش‌های شبانه‌روزی، اظهار داشت: این موضوع باعث تسلی خاطر خانواده شهید و البته همه مردم کشور شد ،که داغدار این موضوع هستند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد:  شهید “رنجبر” افسر رشید و فداکاری بود که روزهای قبل از شهادتش به واسطه عملکرد خوب مورد تقدیر فرماندهان خود قرار گرفته است و بعد از شهادتش نیز این چنین اثر گذار بوده که همه سران قوا و مسئولان کشوری و مردم مطالباتی را برای اصلاح قانون به کارگیری سلاح در زمینه مبارزه با مخلان نظم وامنیت مطرح کرده‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور  افزود: امروز فرزند این شهید بزرگوار (طاها) راه پدر خود را ادامه می‌دهد و به وجود چنین پدر ایثار و فداکاری افتخار می‌کند.

وی گفت: وظیفه‌ام این بود که در اولین فرصت برای دلجویی، همدری و رسیدگی به خواسته‌های خانواده این شهید خدمت این عزیزان برسم که به یاری خداوند این امر میسر شد.

سردار “اشتری” با اشاره به اینکه ان شا الله شرمنده این شهدا نباشیم و بتوانیم راه آنها را با قدرت و جدیت ادامه دهیم، به مخلان نظم و امنیت و افرادی که شرارت می‌کنند هشدار داد برخورد قاطع با آنان صورت خواهد گرفت و با استمرار طرح‌هایی هرگز اجازه نخواهیم داد که خون شهیدان عزیزمان پایمال و خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود.

فرمانده کل انتظامی کشور  عنوان داشت: امروز کارکنان انتظامی با روحیه و اقتدار در حال انجام ماموریت هستند و ریشه کسانی که شرارت و اعمال خلاف قانون انجام می‌‎دهند می خشکانند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: به یاری خداوند متعال دستگاه قضا هرچه زودتر حکمی که حق آن شرور است را اجرا و وی را به سزای اعمال خود برساند.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر توسط سردار “اشتری” از خانواده این شهید والا مقام تجلیل و قدردانی به عمل آمد و با توجه به نزدیک بودن روز پدر، فرزند شهید(طاها) نیز سجاده نماز پدر شهیدش را به فرمانده کل انتظامی کشور اهداء کرد.

برخورد با اراذل و اوباش محکم تر از قبل ادامه خواهد داشت

گروه استان‌ها- فارس- فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خون شهید “علی اکبر رنجبر” اثرات زیادی داشت، گفت: برخورد با اراذل و اوباش محکم تر از قبل در راستای تامین امنیت مردم ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” در دیدار با تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاه چراغ (ع) ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ دوم “علی اکبر رنجبر” اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی فارس قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر و باعث خوشحالی مردم، مسئولان و خانواده این شهید عزیز شد.

وی ادامه داد: پس از شهادت شهید رنجبر همه مردم، مسئولان، ائمه جمعه در سراسر کشور ابراز همدردی کردند که این برای ما بسیار ارزشمند بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خون این شهید بزرگوار اثرات زیادی داشت و این موضوع مسئولیت ما را بیشتر و دو چندان می‌کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه امروز همکاران ما در اقصی نقاط کشور با روحیه جهادی و انقلابی کار خود را ادامه می‌دهند، افزود: برخورد با اراذل و اوباش محکم تر از قبل ادامه خواهد داشت.

پلیس گوهر گران بهای نظام و مردم است

در ادامه تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاه چراغ (ع) با عرض تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ “رنجبر” گفت: شاهد بودیم که یکی از نیروهای حافظ امنیت که خادم این حرم مطهر بود مظلومانه توسط انسانی پست به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام والمسلیمین “ابراهیم کلانتری” با اشاره به تفاوت بین پلیس جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورهای جهان، افزود: متاسفانه در برخی از مواقع اقتدار پلیس در کشور ما شکسته می‌شود که باید در این خصوص فکری اساسی صورت پذیرد تا عده‌ای از این موقعیت سوء استفاده نکنند.

وی خدمتگزاران پلیس را گوهرهای گران بهای نظام و مردم عنوان کرد و اظهار داشت: این حادثه دلخراش قلب همه ملت ایران را جریحه دار کرد و احساس همدری مردم و مسئولان در پی این حادثه، عظمت انتظامی جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

ادای احترام سردار اشتری به مقام شامخ شهدا

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با خانواده شهید “علی‌اکبر رنجبر”، با حضور بر تربت آن شهید در گلزار دارالرحمه شیراز و قرائت فاتحه با آرمان‌های پاک شهیدان تجدید میثاق کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” همچنین با حضور بر سر مزار دو تن از شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30744

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.