• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

۱۸۰۶ خانوار از مددجویان استان فارس در ۱۰ ماهه امسال خانه دار شدند

  • کد خبر : 30602
  • 12 بهمن 1400 - 13:27
۱۸۰۶ خانوار از مددجویان استان فارس در ۱۰ ماهه امسال خانه دار شدند
مدیر کل کمیته امداد استان فارس گفت: 1806 خانواده از مددجویان استان فارس کمک هزینه خرید یا احداث مسکن و یا تکمیل واحد خود را دریافت کردند؛ همچنین از تعداد آمار مذکور (1806 خانوار)1181 خانواده توانستند با تکمیل تفاهم نامه 3500 واحدی مسکن محرومین در 10 ماهه امسال خانه دار شوند.

به گزارش سحاب پرس، محمد بذرافشان ، مدیر کل کمیته امداد استان فارس با اعلام اینکه در ۱۰ ماهه امسال ۵۶۳۷ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، افزود: به منظور تعمیر، تکمیل و باز سازی این تعداد خدمت عمرانی در استان، اعتباری به میزان ۷۷۷ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال هزینه شده است.
او با اعلام این خبر گفت: ۱۸۰۶ خانواده از مددجویان استان فارس کمک هزینه خرید یا احداث مسکن و یا تکمیل واحد خود را دریافت کردند؛ همچنین از تعداد آمار مذکور (۱۸۰۶ خانوار)۱۱۸۱ خانواده توانستند با تکمیل تفاهم نامه ۳۵۰۰ واحدی مسکن محرومین در ۱۰ ماهه امسال خانه دار شوند.
بذرافشان در ادامه یادآور شد: در ۱۰ ماهه امسال ۱۰۶۴ واحد مسکن روستایی و شهری در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند. همچنین برای ۲۳۷۴ واحد مسکن مددجویی نیز حمام و سرویس بهداشتی احداث شده است.
مدیرکل امداد فارس تصریح کرد: تفاهم نامه مشترکی جهت احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی فی ما بین کمیته امداد و سپاه پاسداران در سطح کشوری به امضا رسیده است که در فاز اول آن ۱۵۰ واحد در استان فارس درحال ساخت است.همچنین در تفاهم نامه های دیگری فی مابین کمیته امداد و بنیاد مستضعفان ۱۷۰ واحد و فی مابین کمیته امداد و گروه صنعتی گلرنگ نیز ۳۰ واحد در حال احداث است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سه تفاهم نامه همکاری و مساعدت لازم را داشته است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ۴۳ خانوار از مددجویان تحت حمایت ایت نهاد که در حوادث منازل آنان دچار آسیب شده بود؛ خسارت عمرانی ناشی از این اتفاق به این عزیزان پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30602

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.