• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

دستگیری متهم تحت تعقیب در شیراز با هماهنگی مقام قضایی

  • کد خبر : 30462
  • 10 بهمن 1400 - 23:10
دستگیری متهم تحت تعقیب در شیراز با هماهنگی مقام قضایی
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز در اجرای دستور مقام قضایی مخفیگاه یک متهم تحت تعقیب را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

به گزارش سحاب پرس، سرهنگ کاووس محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز پس از دریافت دستور و حکم قضایی از شعبه ۲۰ دادسرای جنایی شیرازمبنی بر دستگیری یک متهم تحت تعقیب، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل اختفاء این متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شد.
سرهنگ محمدی با اشاره به پخش یک کلیپ از زمان دستگیری این متهم تحت تعقیب در فضای مجازی، تصریح کرد: ماموران پلیس این اختیار را دارند که در برخی از ماموریت ها بر اساس شرایط زمانی و مکانی متهمین و سایر ملاحظات از خودرو و لباس شخصی استفاده کنند و با توجه به اینکه این متهم تحت تعقیب بوده و امکان متواری شدنش متصور بوده است، ماموران با خودرو و لباس شخصی نسبت به دستگیری وی اقدام کرده اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه این متهم به اتهام تهدید با اسلحه، تهدید به اسید پاشی و ضرب و جرح تحت تعقیب بوده است، گفت: گرفتن فیلم و عکس از ماموریت پلیس هیچگونه خللی در اجرای ماموریت ها و انجام وظیفه ذاتی و قانونی پلیس ایجاد نخواهد کرد، ضمن اینکه در حین اجرای ماموریت اگر کوتاهی و یا قصوری از سوی کارکنان صورت گرفته باشد، بررسی لازم در این زمینه نیزانجام خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30462

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.