• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

امدادرسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ اقلید به مددجوی ۷۰ ساله در شرایط برفی

  • کد خبر : 29949
  • 26 دی 1400 - 14:59
امدادرسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ اقلید به مددجوی ۷۰ ساله در شرایط برفی
نیرو‌های اورژانس شهرستان اقلید، یک بیمار دارای مشکل کاهش هوشیاری را با توجه به بارش برف و سختی تردد در جاده، با موفقیت به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس این مرکز از امدادرسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ اقلید به یک مرد ۷۰ ساله با مشکل کاهش هوشیاری، خبر داد و گفت: با توجه به بارش سنگین برف در روستای سه قلات و تردد سخت خودروی اورژانس در مسیر، تیم فوریت ‌های پزشکی به محل اعزام شد.

دکتر «محمدجواد مرادیان» افزود: تیم فوریت‌ های پزشکی پس از بررسی وضعیت بیمار، ضمن هماهنگی با EOC، هلال احمر و دبیر بحران شبکه بهداشت و درمان اقلید، بیمار را از سه قلات به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید منتقل کردند.

او با تقدیر از اقدامات نیروهای اورژانس در امدادرسانی به این بیمار، اضافه کرد: «سعید شبانی» و «رحمان قاسمی» نیروهای فوریت ‌های پزشکی اقلید در این ماموریت موفق حضور داشتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ادامه داد: بر اساس هشدار هواشناسی مبنی بر شکل گیری سامانه بارشی در استان فارس طی روز‌های آینده، آمادگی ‌های لازم به گروه‌ های امدادی اورژانس، بیمارستان ‌ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی داده شده است.

دکتر مرادیان افزود: دستورالعمل آمادگی برای شرایط اضطراری به تمامی واحد‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ابلاغ شده و در صورت وقوع حوادثی مانند سیل، روند ارایه خدمت بیمارستان ‌ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی به هم استانی ‌ها و مراجعان، متوقف نمی ‌شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=29949

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.