• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8
فرماندار قیروکارزین خبر داد:

امداد و نجات جان عشایر گرفتار در سیل قیروکارزین موفقیت آمیز بود

  • کد خبر : 29179
  • 14 دی 1400 - 8:54
امداد و نجات جان عشایر گرفتار در سیل قیروکارزین موفقیت آمیز بود
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان قیروکارزین از اجرای عملیات موفقیت آمیز امداد و نجات جان عشایر گرفتار در سیل این شهرستان خبر داد و گفت:  این اقدام با حضور سه تیم عملیاتی و پشتیبانی هلال احمر به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قیروکارزین، علی محمد کریمی با اشاره به بارش های سنگین بیش از صد میلیمتری دوازدهم دی ماه این شهرستان تصریح کرد: با اطلاع از وقوع حادثه مذکور، تیم های امداد و نجات به بخش افزر اعزام و جان هشت نفر از عشایر محصور در هجوم سیلاب پس از سه ساعت امداد رسانی فنی با سلامتی کامل نجات داده شد.
فرماندار شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان از شروع تا پایان عملیات در منطقه حضور و کار امداد رسانی رصد و مدیریت می شد، اظهار کرد: عشایر آسیب دیده از سیلاب توسط نیرو های امدادی در مکان ایمن اسکان داده شدند.
نماینده عالی دولت در شهرستان قیروکارزین ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش های تیم های امداد هلال احمر و ستاد بحران خصوصا بخش افزر اظهار کرد: همشهریان محترم به ویژه عشایر و روستائیان ساکن در مناطق پر خطر هشدار های صادر شده را به طور مستمر و جدی دنبال کرده و نکات ایمنی را مد نظر قرار دهند.
کریمی ضمن ابراز خرسندی از نزول رحمت الهی و بارش سخاوتمندانه باران ابراز کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی، کشور ما یکی از نقاط حادثه خیز دنیا است که میزان وقوع حوادث طبیعی در آن بالاست از این رو آمادگی تمامی دستگاه های خدمات رسان و عضو ستاد بحران الزامی و باید در دستور کار تمامی اعضای شهرستانی باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=29179

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.