• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
شهردار شیراز در بازدید از بیمارستان شهید دستغیب:

قدردان زحمات و از خودگذشتگی پرستاران هستیم

  • کد خبر : 28694
  • 18 آذر 1400 - 12:09
قدردان زحمات و از خودگذشتگی پرستاران هستیم
شهردار شیراز به همراه جمعی از مدیران شهری به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از بیمارستان شهید دستغیب بازدید و این روز را به پرستاران تبریک گفت.

به گزارش سحاب پرس، سید احسان اصنافی شهردار شیراز در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از ایثار و فداکاری پرستاران گفت: قدردان زحمات و از خودگذشتگی پرستاران که در خط مقدم حفظ جان مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، هستیم.

وی با اشاره به ایثار کادر پزشکی در زمان شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: مدافعان سلامت نه فقط در این برهه جان خود را فدای مردم نموده اند، بلکه در دوران دفاع مقدس نیز همین نقش را به بهترین وجه ممکن ایفا کرده اند.

اصنافی افزود: کادر درمانی امروز با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس در مقابله با کرونا به میدان آمده اند و با تمام وجود، خود را برای مقابله با این ویروس وقف مردم نموده اند.

مصطفی مشفقیان معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز از برگزاری پویش《جای تو خالی نیست》به مناسبت روز پرستار خبر داد و افزود: کتابی فاخر نیز از زندگی شهیده رحیمی تهیه شده است، تمامی برگ های این کتاب درس انسانیت است و نشان از حضور انسان های والا از کادر درمان در دفاع از جان شهروندان دارد.

رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز نیز در خصوص《جای تو خالی نیست》گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، این پویش به یاد جانفشانی های شهدای مدافع سلامت ایران و به ویژه شهیده مریم رحیمی نخستین شهید پرستار مدافع سلامت استان فارس برگزار می شود.

جاویدی با اشاره به اهمیت تقدیر از مدافعان سلامت اضافه کرد: در راستای تجلیل از کادر درمان بیمارستان های شهر شیراز، مدیران شهری نیز از یک بیمارستان محدوده خود بازدید و با حضور در بین کادر درمان و به ویژه پرستاران از زحمات آنها تقدیر می کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28694

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.