• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

۱۸ پروژه شاخص سرمایه‌گذاری در سومین حرم اهل بیت(ع) تدوین و ارائه می‌شود

  • کد خبر : 28080
  • 26 آذر 1400 - 19:35
۱۸ پروژه شاخص سرمایه‌گذاری در سومین حرم اهل بیت(ع) تدوین و ارائه می‌شود
شهردار شیراز از بررسی، تدوین و معرفی ۱۸ پروژه شاخص سرمایه‌گذاری در این شهر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس سید احسان اصنافی در سومین جلسه هیأت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز با تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در دستیابی به اقتصاد پویا و توسعه پایدار شهری گفت: یکی از راه‌های رشد و توسعه اقتصادی شهرها، به ویژه در مناطق محروم، تعریف و اجرای پروژه ها و بسته های سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری از موضوعات مهمی است که برنامه ریزان شهری، همواره باید به آن توجه داشته باشند، تصریح کرد: به منظور سرمایه گذاری شناسایی اولویت‌ها، پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری جهت تشویق سرمایه گذاران دارای اهمیت زیادی است.

به گفته شهردار شیراز، کمیته‌ای برای بررسی ظرفیت‌ها و چالش‌های آیین نامه‌ها، شیوه نامه و روند سرمایه‌گذاری در شهر شیراز تشکیل تا با اصلاح اشکالات موجود، به مرور مسیر جذب سرمایه‌گذار و رونق فعالیت‌های سرمایه‌گذاری هموار شود.

وی همچنین وضعیت فعلی برخی پروژه‌های اوراق مشارکت و بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری شهر شیراز را برشمرد و گفت: با تشکیل کارگروهی از حوزه‌های مرتبط شهرداری، اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست انجام بر اساس قراردادهای منعقد شده ساماندهی و تسریع خواهد شد.

وی در سومین جلسه هیأت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری که با حضور اعضای کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از معاونان و مدیران حوزه‌های مختلف شهرداری تشکیل شد، همچنین روند اجرای قرارداد پارک آبی شیراز را بررسی کرد و خواستار توجه جدی‌تر به ساماندهی پروژه‌های بوستان دراک به عنوان یکی از جاذبه‌های شهری شیراز و بستری گردشگری درون شهری و نشاط و سلامت اجتماعی شهروندان شد.

مهندس اصنافی همچنین با اشاره به درخواست‌ شهروندان، تأکید کرد: پارکینگ‌ عمومی این بوستان برای تمامی شهروندان فعال و امکانات حمل و نقل عمومی برای دسترسی آنها به نقاط مختلف این بوستان بزرگ کوهستانی فراهم باشد.

بر اساس این گزارش، تمامی موارد مطرح شده در این جلسه ظرف مدت دو هفته بررسی و با حضور شهردار شیراز مجدد پی‌گیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28080

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.