• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

اداره های کمیته امداد شیراز میزبان دومین رویداد خلاق کارآفرینی

  • کد خبر : 27832
  • 20 آذر 1400 - 15:22
اداره های کمیته امداد شیراز میزبان دومین رویداد خلاق کارآفرینی
دومین رویداد کارآفرینی با محوریت صنایع تبدیل کشاورزی و صنایع غذایی از 18 آذرماه و به صورت نیمه حضوری در 6 اداره کمیته امداد شهرستان شیراز آغاز و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

به گزارش سحاب پرس، مدیر کل امداد فارس از برگزاری دومین رویداد خلاق کارآفرینی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با همکاری فن بازار منطقه ای خبر داد.

محمد بذرافشان در ادامه افزود: واژه هایی از جمله استارت آپ، استارت آپ ویکند، صندوق های سرمایه گذاری و … در این چند سال به ادبیات حوزه کارآفرینی ورود و امروزه بخش عمده ای از فعالیت های حوزه کسب و کار را به خود اختصاص داده و مزایای قابل توجهی برای کشور نیز داشته است.

وی با بیان اینکه کشور دارای جمعیتی از جوانان تحصیل کرده است که با مشکل بیکاری و کمبود منابع اقتصادی مواجه هستند، اضافه کرد: سرمایه گذاری در حوزه های دانش بنیان و استارتاپ ها می تواند با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان تحصیل کرده در راستای توسعه جامعه و حل برخی مشکلات اقتصادی گام برداشت.

بذر افشان یادآور شد: دومین رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت صنایع تبدیل کشاورزی و صنایع غذایی از ۱۸ آذرماه و به صورت نیمه حضوری در ۶ اداره کمیته امداد شهرستان شیراز آغاز و تا پایان دی ماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند ایده های خود را در این بازه زمانی به اداره مربوطه تحویل دهند. همچنین اختتامیه این رویداد اول بهمن ماه برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰۰ نفر از مددجویان فارغ التحصیل دانشگاهی و دارای ایده، شناسایی، مشاوره شغلی و غربالگری شده و آماده حضور در این رویداد هستند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=27832

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.