• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
10
فرمانده سپاه بقیه الله در صحن شورا شهر شیراز:

تربیت ٨ میلیون جوان انقلابی پای کار/ بسیج با طرح ایده‌ها عملکرد قابل تقدیری داشته است

  • کد خبر : 26980
  • 30 آبان 1400 - 21:43
تربیت ٨ میلیون جوان انقلابی پای کار/ بسیج با طرح ایده‌ها عملکرد قابل تقدیری داشته است
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره بسیج گفت: امروز بسیج با ایجاد اقشار و سازمان‌های تخصصی در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن داشته و با طرح ایده‌ها، عملكرد قابل تقدیری داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سحاب پرس ، مجید علیپور، فرمانده سپاه بقیهالله(عج) شیراز بعدازظهر امروز، ٣٠ آبان در صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به آخرین بیانیه امام راحل در خصوص بسیج و عملکرد آن، گفت: بزرگ‌ترین افتخار مجموعه بسیج این است که امام(ره) آرزو کردند که با آن‌ها محشور شوند.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز سال گذشته در مجمع عالی بسیج با تأکید بر اینکه پایه اصلی تفکر بسیجی، احساس مسئولیت نسبت به جامعه، انقلاب، اسلام و ارزش‌ها شرط تفکر بسیجی و احساس مسئولیت را داشتن بصیرت اعلام و تاکید کردند که احساس مسئولیت بدون بصیرت، فرد را دچار گمراهی و خطا می‌کند.

فرمانده سپاه بقیهالله(عج) شیراز همچنین با اشاره به خدمات بسیج در جامعه گفت: امروز بسیج با ایجاد اقشار و سازمان‌های تخصصی در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن داشته و با طرح ایده‌ها، عملکرد قابل تقدیری داشته است.

علیپور با اشاره به اهدافی که بسیج دنبال می‌کند، گفت: در عرصه فرهنگی با ایجاد هسته‌های مردمی و فعالیت‌های گسترده، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در سطح جامعه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: در عرصه فضای مجازی نیز به عنوان یک ضرورت و چالش اقدامات گسترده‌ای به صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود و افزایش سطح سواد رسانه‌ای و رصد و رفع شبهات و تهیه و تولید مطالب مفید و انتشار در فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه بقیهالله(عج) شیراز بیان کرد: در حوزه مسائل امنیتی و دفاعی نیز با ایجاد ساختار و برنامه‌های متعدد به دنبال ایجاد امنیت پایدار مردمی و ساختار رزمی بسیجی به عنوان یکی از مولفه‌های مهم قدرت در جامعه هستیم و تلاش داریم از طریق مردم این امنیت پایدار را ایجاد کنیم.

علیپور بیان کرد: در عرصه سازندگی نیز با ایجاد گروه‌های جهادی، کمک به مردم از طریق استفاده از ظرفیت‌های مردمی و ایجاد حلقه‌های واسط را دنبال کرده و نگاهمان در فعالیت‌های اجتماعی به سمت تعالی فرد و خانواده و پرداختن به آسیب‌های حاشیه نشینی، اعتیاد، طلاق و …است.

وی، تربیت ٨ میلیون جوان انقلابی پای کار را از فعالیت‌های آموزشی اعلام کرد و گفت: بسیج با ورود به بحث بیماری کرونا و طرح ملی شهیدسلیمانی در موضوع مهار این بیماری، کمک شایانی کرده و در ارائه خدمات به حوزه پزشکی، اصناف و کمک‌های مومنانه پیشگام بوده و در ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز ١۴٠ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده‌اند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26980

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.