• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
12

سپاه ثارالله شیراز از مدافعین سلامت بیمارستان شهید بهشتی شیراز تقدیر کرد

  • کد خبر : 26977
  • 30 آبان 1400 - 19:37
سپاه ثارالله شیراز از مدافعین سلامت بیمارستان شهید بهشتی شیراز تقدیر کرد
به مناسبت هفته ی بسیج و در دومین روز از این هفته، از مدافعین سلامت بیمارستان شهید بهشتی شیراز توسط سپاه ثارالله فارس تقدیر شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی شیراز، هم زمان با دومین روز از هفته ی بسیج، این بیمارستان میزبان جمعی از مسوولین سپاه ثارالله شیراز و سپاه فجر استان بود که به منظور پاسداشت فداکاری و ایثار مدافعین سلامت این بیمارستان در این مرکز حضور یافته بودند. 

در ابتدای این آیین که با حضور سرهنگ پاسدار محمدبهادر علی پور – فرمانده ی سپاه ثارالله شیراز- ، دکتر افشاری فر -معاون درمان تامین اجتماعی استان-، دکتر صفایی مقدم- معاون اداری مالی تامین اجتماعی استان-، دکتر مددی- رییس بیمارستان شهید بهشتی شیراز، سرهنگ پاسدار غلامحسین حسینی- معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه ثارالله برگزار شد، دکتر مددی رییس بیمارستان، در سخنانی ضمن خوش آمد به مسوولین سپاه ثارالله، بسیج را ظرفیتی فرانهادی خواند و تواضع و کار بی ریا را از خصوصیات بارز بسیجیان دانست و در این راستا خدمات کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی را که بدون توقع و کاملا ً متواضعانه، از روزهای اول کووید به خدمت به بیماران پرداختند، بسیجی گونه عنوان کرد. ایشان با ارائه ی آمار پذیرش بیماران کووید بستری شده، با بیان این که در اواخر موج چهارم و در طول موج پنجم بیماری، تعداد بیماران بستری شده در این بیمارستان معادل تعداد کل تخت های بیمارستان حضرت علی اصغر (به عنوان بیمارستان مرکزی پذیرش بیماران کرونایی) بوده؛ اما تنها ۵ درصد مرگ و میر در طول این مدت را شاهد بوده ایم، زحمات و تلاش های کادر درمان را که منجر به چنبن نتبجه ی درخشانی شده است، کم نظیر دانست.

در ادامه، فرمانده ی سپاه ثارالله شیراز، ضمن تشکر و تقدیر و ادای احترام به همکاران بیمارستان شهید بهشتی شیراز، خدمات ایشان را غیر قابل وصف و غیرقابل تقدیر دانست. سرهنگ علی پور با بیان رشادت های بسیج در طول دوران دفاع مقدس، زحمات کادر درمان را نیز همانند ایشان شمرده و با توجه به سخنان مقام رهبری، عنوان نمود: هر کس که دلش برای انقلاب و مردم دلسوز باشد، بسیجی است. ایشان در ادامه با ارائه ی آماری از خدمات و همکاری سپاه ثارالله با کادر درمان خبر داد و آمادگی سپاه ثارالله و سپاه فجر استان را در خدمت رسانی به مردم در این بیمارستان را اعلام نمود. ایشان در پایان با تشکر مجدد از خدمات همکاران، با یادآوری قدردانی مقام رهبری از مدافعین سلامت، برای ایشان آرزوی سلامت و موفقیت نمود.

سخنران پایانی این آیین، معاون درما تامین اجتماعی استان فارس بود. ایشان ضمن تشکر از حضور سپاه ثارالله در این بیمارستان، با بیان خاطراتی از سال های آغازین جنگ و تشکیل بیج با عنوان شجره ی طیبه در بدنه ی سپاه، تغییر سرنوشت جنگ را مدیون رشادت های بسیج و سپاه عنوان کرد. دکتر افشاری فر نمود مجدد این رشادت ها را در ابتدای بحران کرونا دانست و خدمت داوطلبانه ی همکاران در بخش های کرونا را نشان دهنده ی ادامه ی همان تفکر بسیجی دانست. ایشان با اشاره به این که هزینه ی تامین داروی رمدیسیور در بیمارستان که تنها یک قلم از داروها و تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی بوده است، قریب به ٨ میلیارد تومان بوده و با همدلی و پشتوانه ی  تمامی بخش های سازمان تامین شده است، تمامی ارکان سازمان تامین اجتماعی را در این موفقیت دخیل دانست.

در پایان، لوح تقدیر و هدایایی توسط مجموعه ی سپاه ثارالله به تعدادی از همکاران بیمارستان، اهدا گردید. 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26977

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.