• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

فراخوان خوداظهاری واحدهای صنعتی ، معدنی و خدماتی سبز

  • کد خبر : 26918
  • 29 آبان 1400 - 22:37
فراخوان خوداظهاری واحدهای صنعتی ، معدنی و خدماتی سبز
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: خوداظهاری بیست و سومین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز از ٢٢ آبان ماه آغاز و تا پایان آذرماه نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، قاسم نهاوندی گفت: تمام واحد های صنعتی، تولیدی، معدنی و خدماتی متقاضی، می توانند از روز شنبه مورخ ١۴٠٠/٨/٢٢ تا ١۴٠٠/٩/٣٠ از طریق سامانه جامع معاونت محیط زیست انسانی به آدرس https://iranemp.ir پرسشنامه زیست محیطی خود را تکمیل کنند.

نهاوندی خاطرنشان کرد: واحد هایی که اقدام های زیست محیطی مطلوب انجام داده و فاقد آلودگی هستند، دارای شرایط احراز واحد های صنعتی، تولیدی، معدنی وخدماتی سبز خواهند بود و مراتب پس از بررسی استانی، در بازه زمانی ١۴۰٠/١٠/١ تا ١۴٠٠/١٠/١۵، به دبیرخانه و ممیزی این همایش فرستاده می شود.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقده دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی با پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار سازمان حفاظت محیط زیست، در سال جاری، اجرای همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز، بر عهده پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار بوده و با توجه به شرایط کشور در مواجهه با ویروس کرونا، نحوه اجرای همایش و تقدیر از واحدهای منتخب با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا سازمان، اجرا خواهد شد.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست فارس بیان داشت: بررسی و امتیاز دهی دبیرخانه بیست و سومین همایش ملی تقدیر از واحد های صنعتی، تولیدی، معدنی و خدماتی از تاریخ ١۴٠٠/١٠/١٨ تا ١۴٠٠/١١/١۵ بوده و اواخر بهمن ماه نیز همایش، برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26918

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.