• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
شهردار شیراز:

امیدوارم بتوانیم یک حرکت واحد و منسجم فرهنگی را در شیراز شکل بدهیم

  • کد خبر : 26742
  • 24 آبان 1400 - 11:12
امیدوارم بتوانیم یک حرکت واحد و منسجم فرهنگی را در شیراز شکل بدهیم
شهردار شیراز گفت: مجموعه شهرداری به عنوان قطعه ای اصلی و مهم در حوزه فرهنگی در کنار سایر دستگاه های متولی و گروه های مردم نهاد و جهادی است و با اقدامات و نقش آفرینی های آنان در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی از خرد تا کلان همکاری و حمایت می کند.

به گزارش سحاب پرس، شهردار شیراز در این نشست گفت: سرلوحه اقدامات در حوزه فرهنگی و اعتقاد مجموعه شهرداری بر این است که هیچ فردی در این حوزه نمی تواند متکلم وحده باشد و تمام دستگاه های متولی قطعات یک پازل (جورچین) هستند.
سید احسان اصنافی ادامه داد: مجموعه شهرداری به عنوان قطعه ای اصلی و مهم در حوزه فرهنگی در کنار سایر دستگاه های متولی و گروه های مردم نهاد و جهادی است و با اقدامات و نقش آفرینی های آنان در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی از خرد تا کلان همکاری و حمایت می کند.
وی اضافه کرد: امیدوارم در این دوره با تعامل مجموعه های فرهنگی شهر و تحت اشراف و نظارت آیت الله دژکام یک حرکت واحد و منسجم در شیراز شکل بگیرد.
استفاده از رویکرد مسئله محوری برای تحقق شیراز سومین شهر حرم اهل بیت(ع)
علی اکبر سلطانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در این نشست گفت: رئیس پیشین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با تغییر رویکردهای شهرداری در دوره فعلی، تلاش خود را این موضوع قرار دادند تا اهداف مدنظر در رویکرد مسئله محوری محقق گردد.
سلطانی خطاب به رئیس جدید این سازمان گفت: ریاست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز یک مسئولیت کلیدی در عرصه زمانی جنگ نرم است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز اتحاد بین عرصه های فرهنگی در عین دشوار بودن را یک ضرورت خواند و افزود: رویکرد شورا و فعالان فرهنگی طی سالیان گذشته غالبا رویکرد رویداد محور بوده است که این رویکرد در برخی از مسائل نتوانسته نقش خودش را ایفا نماید.
او با بیان اینکه رویکرد شورا ششم مسئله محوری است تصریح کرد: در این رویکرد پیگیری و به نتیجه رسیدن مسائل در عرصه مختلف شهری مدنظر است لذا از مصطفی مشفقیان رئیس جدید سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و فعالان فرهنگی تقاضا داریم که با کنار هم قرار دادن نظرات و اندیشه ها، رویکرد مسئله محوری در مسائل فرهنگی شهر رقم بزنند و بتوانیم شعار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه (شیراز سومین شهر حرم اهل بیت باید در قله باشد) به معنای حقیقی در تمام ابعاد شخصیتی و اخلاقی آن چیزی که در خور شهر شیراز است به منصه ظهور برسد.
مصطفی مشفقیان معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز این در نشست گفت: دست یکایک کسانی که برای تعالی فرهنگ این شهر و تحقق مفهوم سومین حرم اهل بیت (ع) تلاش میکنند را به گرمی میفشارم و کنار یکدیگر کار و فعالیت می کنیم تا شیراز را به جایگاه والای فرهنگی خود برسانیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=26742

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.