• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
8
شهردار منطقه چهار خبر داد:

اجرای عملیات زیرسازی ، جدول گذاری انتهای بلوار پاسارگاد بدون هیچگونه وقفه در دست اجرا می باشد

  • کد خبر : 25211
  • 22 مهر 1400 - 22:09
اجرای عملیات زیرسازی ، جدول گذاری انتهای بلوار پاسارگاد بدون هیچگونه وقفه در دست اجرا می باشد
شهردار منطقه 4 گفت : پروژه های مهمی در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهبود زیر ساخت های شهری با توجه به ضرورت اساسی هر نقطه و محله از سطح منطقه تعریف و برنامه ریزی شده است.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مهندس رستم زاده شهردار منطقه گفت : پروژه های مهمی در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهبود زیر ساخت های شهری با توجه به ضرورت اساسی هر نقطه و محله از سطح منطقه تعریف و برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: از جمله این پروژها می‌توان به آماده سازی، تسطیح زیرسازی ، جدول گذاری ، کانیوا گذاری و در نهایت روکش آسفالت انتهای بلوار پاسارگاد غربی حدفاصل خیابان فرزدقی و کمربندی اشاره نمود تا با اتمام این پروژه شهروندان ساکن این محدودها نیز از امکانات شهری بهره مند شوند.

وی افزود در این پروژه اقدامات مختلفی همچون نقشه‌برداری، طراحی و اجرای بلوار صورت گرفته و انجام عملیات زیرسازی و روسازی ، جدول گذاری بلوار مذکور نیز اجرایی شده است.

شهردار منطقه چهار ادامه داد: این عملیات شامل ۱۳۵۰۰ تسطیح و ریگلاژ ، ۱۲۰۰متر طول تک لبه، ۶۰۰متر کانیوا و جدول گذاری و ۶۱۰۰ متر مکعب مخلوط ریزی و همچنین ۵۴۰۰ متر مکعب خاکبرداری خواهد بود.

رستم زاده با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای افزایش خدمات دهی به شهروندان می باشد گفت: بهبود زیر ساخت‌های شهری و تسهیل در انتقال ترافیک و ارتقا کیفیت زندگی شهری و رفاه حال شهروندان از جمله اهداف مهم اینگونه پروژه هاست و این روند در محدوده شهرداری منطقه چهار ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25211

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.