• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9
مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز خبرداد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد کشاورزی و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نی‌ریز

  • کد خبر : 25166
  • 24 مهر 1400 - 20:56
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد کشاورزی و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نی‌ریز
مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز گفت: به‌مناسبت هفته نيروي انتظامي ضمن ديدار با فرمانده این نیرو و تقدير از زحمات شبانه‌روزي و همكاري بي درنگ با جهادكشاورزي ؛ این تفاهم‌نامه منعقد شد.

به گزارش سحاب پرس، مدیر جهادکشاورزی نی ریز از انعقاد تفاهم نامه همکاری مدیریت جهاد کشاورزی با فرماندهی انتظامی شهرستان خبر داد و گفت: به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن دیدار با فرمانده این نیرو و تقدیر از زحمات شبانه‌روزی و همکاری بی درنگ با جهادکشاورزی ؛ این تفاهم‌نامه منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی علیرضا بصیری افزود: در راستای نهادینه‌سازی نقشه راه، تبادل اطلاعات و بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های موجود در دو دستگاه مذکور و به‌منظور تصمیم گیری های موثر و پیشگیری از جرایم احتمالی در بخش کشاورزی این کار صورت گرفته است.
به‌گفته وی؛ از جمله مواردی که بخش کشاورزی با آن روبه رو است تغییر کاربری‌های غیرمجاز در زمین‌های مستعد کشاورزی است که هماهنگ بودن این مدیریت با نیروهای انتظامی تسهیل در شناسایی و پیشگیری از جرم را به‌همراه خواهدداشت.
مدیرجهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز تصریح‌کرد: از دیگر مواردی که این نیرو کمک شایانی به بخش کشاورزی می‌نماید؛ پیشگیری از سرقت احشام و محصولات کشاورزی بوده که هماهنگ بودن دو مجموعه نتایج مطلوبی دربرداشته است.
بصیری با بیان اینکه نیروی انتظامی در همه موارد مورد نیاز یار و همراه این مجموعه بوده ابرازکرد: به منظور پیش‌برد اهداف و اجرای مفاد این تفاهم‌نامه “کارگروهی” مشترک تشکیل شده که به‌صورت فصلی جلسات آن در شهرستان برگزار خواهدشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25166

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.