• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

تشکل های دانشجویی باید به عرصه رسانه ورود کنند

  • کد خبر : 24959
  • 10 مهر 1400 - 12:16
تشکل های دانشجویی باید به عرصه رسانه ورود کنند
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: ورود جدی و صحیح تشکل‌های دانشجویی به عرصه رسانه و فضای مجازی ضروری است.

به گزارش سحاب پرس، سعید یوسفی جلسه تکریم و معارفه مدیر فضای مجازی و رسانه، دبیر اشراف کلی فرماندهی و مسئول ادوار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: اهمیت فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این فضا طی سال‌های اخیر در بیانات رهبر معظم انقلاب بارها شنیده شده است و معظم له در اظهارات متعددی، غفلت از آسیب‌های مرتبط با این فضا را گوشزد کرده‌اند و تعابیری راهبردی به کار گرفته‌اند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دشمنان از راه های مختلفی به ویژه در زمینه حملات رسانه‌ای، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده‌اند، افزود: تشکل‌های دانشجویی در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی ورود جدی و صحیح همراه با برنامه ریزی مناسب داشته باشند و در این راستا باید برنامه ریزی لازم برای افزایش سواد رسانه ای دانشجویان و نسل جوان صورت گیرد.

وی از تدوین سند چشم انداز فضای مجازی و رسانه در بسبج دانشجویی دانشگاه های این استان خبر داد و تصریح کرد: موضوع فضای مجازی و مدیریت صحیح آن یکی از مهمترین اولویت های تشکل های دانشجویی باشد.

در این جلسه سپهر قاسمی به عنوان مدیر فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و از زحمات سید علی قریشی مسئول پیشین این مدیریت تقدیر و تشکر شد.

در این نشست همچنین قاسم محمدی به عنوان دبیر اشراف کلی فرماندهی و مسئول ادوار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و از زحمات محمدجواد کهندل پور دبیر سابق اشراف کلی فرماندهی این ناحیه تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24959

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.