• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
6

کمک خیّرین شیراز به مناطق محروم سیستان بلوچستان رسید

  • کد خبر : 24947
  • 09 مهر 1400 - 18:34
کمک خیّرین شیراز به مناطق  محروم سیستان بلوچستان رسید
فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته مبارک دفاع مقدس بیش از ۷۵۰ بسته لوازم التحریر، کیف و کفش در مناطق محروم سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش سحاب پرس، حمید مرزبان فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس بیش از ۷۵۰ بسته لوازم التحریر، کیف و کفش در روستاهای مناطق محروم از جمله بم پشت شهرستان سراوان توسط گروه جهادی حضرت سیدالشهداء (ع) توزیع شد.

وی افزود: خادمان گروه جهادی حضرت سیدالشهداء (ع) در طی این مدت به صورت عملی نشان دادند خدمت رسانی به مردم نه مرز جغرافیایی می شناسد و نه در شرایط های سخت تعطیل بردار است چراکه در شرایط مختلف و مناطق مختلف برای خدمت بی منت به مردم تلاش کردند و امروز که احساس خدمت را در مناطق محروم سیستان و بلوچستان دیدند در این مناطق حاضر شدند و خدمت رسانی می کنند.

مرزبان با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی به ترویج و تقویت سبک زندگی جهادی و روحیه های جهادی نیاز داریم یادآور شد: تربیت و کادرسازی جوان انقلابی برای آینده کشور از وظایف و رسالت های مهم ماست که باید به آن اهمیت داده شود.

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز بیان کرد: اردوهای جهادی، دانشگاه بزرگ تربیت نیروی جوان انقلابی و کارآمد برای کشور است که مدیران آینده کشور را تربیت می کند و جوانان با حضور در این اردوها هم رسم خدمتگزاری بی منت را یاد می گیرند و هم برای آینده خودسازی و تربیت خواهند شد.

وی اظهار کرد: مدتی قبل توفیق حضور در یکی از مناطق محروم که توسط لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس شناسایی شده بود، پیدا کردیم و پس از بررسی های میدانی با مشکلات و نیازهای مردم شریف روستاهای محروم بم پشت شهرستان سراوان آشنا شدیم.

این فرمانده جهادی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: متاسفانه وضعیت مدارس موجود در این منطقه از شرایط مطلوبی برخوردار نیست.

مرزبان تصریح کرد: دردهای مردم محروم مناطق سیستان و بلوچستان را درد خودمان می دانیم و الحمدالله با پیگیری هایی که انجام شد کسبه و بازاریان شیراز به صورت خودجوش برای یاری رساندن به این مردم پای کار آمدند.

وی ادامه داد: با عنایت پروردگار متعال با کمک خیرین و کسبه شیراز تعداد ۷۵۰ بسته لوازم التحریر، کیف و کفش تهیه و بین دانش آموزان کم برخوردار در این مناطق توزیع شد.

مرزبان در پایان ضمن تشکر از خیرین بزرگوار یادآور شد: خیرین عزیزی که قصد کمک دارند می توانند از طریق شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۵۶۴۴۰ به نام گروه جهادی سید الشهداء (ع) اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24947

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.