• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6

پیام مدیر کل تامین اجتماعی فارس به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر

  • کد خبر : 2484
  • 08 اردیبهشت 1399 - 19:47
پیام مدیر کل تامین اجتماعی فارس به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر

در پیام مدیر کل تامین اجتماعی فارس به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر آمده است : روز کارگر را به شریف ترین طبقه اجتماع یعنی جامعه کارگری که بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی محسوب می شوند، تبریک و تهنیت عرض می کنم.بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی […]

در پیام مدیر کل تامین اجتماعی فارس به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر آمده است :

روز کارگر را به شریف ترین طبقه اجتماع یعنی جامعه کارگری که بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی محسوب می شوند، تبریک و تهنیت عرض می کنم.
بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشأت گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه ورزی است و در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود، توسعه و پیشرفت ، رونقی دو چندان خواهد یافت .
بیمه تامین اجتماعی یکی از حقوق اساسی کارگران در حوزه حقوق اجتماعی محسوب می‌شود و علاوه بر آن این پوشش بیمه‌ای به عنوان یک شاخص مهم در جهت ارزیابی رفاه و عدالت اجتماعی کارگران تلقی می شود .
شیوع کرونا و بحران ناشی از آن در سال جدید باعث تعطیلی اجباری وقرنطینه های خانگی شد و زندگی مردم به ویژه کارگران را تحت‌الشعاع خود قرار داد و آنها را با آسیب‌های جدی ، همچون بیماری و بیکاری مواجه نمود.
و در این میان همواره یکی از دغدغه‌های کارگران برخورداری از حمایت های سازمان تامین اجتماعی بوده و هست و نیک می دانیم که منابع این سازمان نیز توسط همین بحران دچار مخاطره شد.
اما از آنجایی که احقاق حقوق کارگران، امری بدیهی است و برای آن بایدکوشید ، افتخار سازمان تامین اجتماعی این است تا تسهیلاتی را در جهت حفظ آرامش و کمک به تامین سلامت این قشر عزیز فراهم نماید به آن امید که در آینده ای بسیار نزدیک با شکست کرونا و با همت بزرگمردان عرصه کار و تلاش جهشی در تولید ایجاد گردد و نام ایران و ایرانی روشن تر از گذشته بدرخشد.

نام کارگر، شکوه کار و تکاپوست. سخت‌کوشی کارگران ایران زمین را می ستایم و تندرستی ،سعادت و توان روز افزون را از خالق مهربانی ها برایشان آرزو می کنم.

ابراهیم کشاورز ، مدیر کل تامین اجتماعی فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2484

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.