• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس؛

واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه پیام نور در شیراز از فردا

  • کد خبر : 24146
  • 21 شهریور 1400 - 19:30
واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه پیام نور در شیراز از فردا
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس از آغاز واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، دکتر محمد حسن صیف افزود: واکسیناسیون دانشجویان مشغول به تحصیل این دانشگاه در سطح شهرستانهای فارس آغاز شده و در شیراز نیز در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در کلیه مقاطع تحصیلی انجام می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به منظورجلوگیری از ازدحام در سایر مراکز، دو مرکز واکسیناسیون در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه جهت تزریق واکسن دانشجویان در شیراز درنظرگرفته شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس افزود: در شهرستانها از سوی مراکز این دانشگاه با مدیریت بهداشت شهرستان برای تزریق واکسن هماهنگی های لازم انجام شده که در برخی از شهرها تزریق واکسن دانشجویان آغاز ودر برخی نیز روزهای آتی انجام خواهد شد.
دکتر صیف یادآور شد: دانشجویان دانشگاه پیام نورشیراز و یا دانشجویان سایر مراکز وواحدهای این دانشگاه که محل سکونت آنان شیراز می باشد، برای تزریق واکسن می بایست در یکی از روزهای دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری اقدام نمایند.
تزریق واکسن دانشجویان پیام نور در شیراز ، روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه در سالن بهزیستی واقع دربلوار رازی جنب دانشکده بهداشت و در روز سه شنبه ۲۳ شهریورماه در سالن ورزشی امام حسن مجتبی (ع) واقع در بلوار مدرس، بلوار جانبازان(پودنک) نبش خیابان فال اسیری از ساعت ۷ صبح الی ۱۸ انجام می گیرد.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس یادآور شد: دانشجویان عزیز به منظور تسریع در فرآیند واکسیناسیون، کارت ملی و یکی از مدارک مرتبط با دانشجویی خود را به همراه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=24146

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.