• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
10

رفع تصرفات و تداخلات اراضی در روستای چنارسوخته جهرم با مشارکت بنیاد مسکن

  • کد خبر : 23841
  • 15 شهریور 1400 - 16:16
رفع تصرفات و تداخلات اراضی در روستای چنارسوخته جهرم با مشارکت بنیاد مسکن
جلسه رفع تصرفات و تداخلات اراضی بنیاد مسکن جهرم در روستای چنارسوخته از بخش کردیان با حضور اعضای شورای این روستا و تعدادی ازاهالی در دفتر مدیر بنیاد مسکن جهرم برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مهندس صمد کارگر فرد مدیر بنیاد مسکن شهرستان جهرم در این نشست با بیان اینکه قانون تکلیف همه اراضی را مشخص کرده است گفت: استناد به قانون بهترین رویه و راهکار برای اختلافات ملکی است که باید به آن پایبند باشیم.

وی با بیان اینکه تجاوز به حریم روستاها عاملی برای کند شدن حرکت توسعه است افزود: هر جا به حریم روستاها تجاوز شود و اراضی توسط افراد سود جو به تصرف در آید شاهد کند شدن حرکت توسعه روستایی هستیم. مدیر بنیاد مسکن شهرستان جهرم با اشاره به نقش مهم شوراها در برنامه ریزی و توسعه درروستاها گفت: مدیریت در روستاها باید همچون مدیریت شهری شناخته شود و  وظایف دهیاران نیز هم ردیف شهرداران باشد.

وی افزود: در شکل گیری روستاها به ساختار اداری آن کمتر توجه شد و نیاز است تا نقش دهیاران همچون شهرداران،شوراهای روستا با نقش شورای شهر و بنیاد مسکن نیز ساختار اداره راه و شهرسازی را در روستاها داشته باشند.

این مقام مسوول  در ادامه سخنانش تأکید کرد: توسعه روستایی فقط در کشاورزی و دامداری نیست و به نوآوری اشتغال در روستاها توجه کنیم.

وی گفت:انسان عامل و مانع توسعه است و توسعه امری مستمر، پایدار ،با برنامه، جامع  و با هدف است و با این تعریف ازتوسعه می توانیم مسیری مشخص داشه باشیم.

کارگر فرد با تأکید براینکه در توسعه باید زمینه افزایش جمعیت روستاها  و موانع را شناسایی وبرطرف کنیم افزود:باید توسعه روستایی را بشناسیم و نباید خارج از اهداف عمل کنیم

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23841

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.