• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس؛

بیش از ۵۰ درصد خرید گندم استان فارس توسط شبکه تعاون روستایی انجام شد

  • کد خبر : 23674
  • 04 شهریور 1400 - 12:41
بیش از ۵۰ درصد خرید گندم استان فارس توسط شبکه تعاون روستایی انجام شد
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از پایان خرید گندم مازاد کشاورزان و سهم بیش از ۵۰ درصدی شبکه تعاون روستایی استان فارس خبرداد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان فارس، هدایت اله رحیمی با اشاره به اینکه: امسال روند عملیاتی خرید گندم مازاد کشاورزان استان فارس از ۱۰ فروردین آغاز و تا سوم شهریور ادامه داشت افزود: بیش‌از ۵۰ درصد گندم مازاد کشاورزان توسط شبکه بزرگ تعاون روستایی استان فارس به صورت تضمینی و توافقی خریداری شد.

این مقام مسئول افزود: از ۵۰۴ هزار تن میزان کل خرید گندم استان فارس در سال ۱۴۰۰ ۲۶۵هزار تن توسط شبکه تعاون روستایی خریداری شده که از این میزان ۲۷۰۰۰تن توافقی و ۲۳۸۰۰۰تن خرید تضمینی انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: شبکه تعاون روستایی با دارا بودن ۸۸ مرکز خرید فعال در ۲۹ شهرستان به صورت شبانه‌روزی در فصل برداشت گندم فعالیت داشته و با توجه به گستردگی استان فارس و تنوع آب‌و هوایی این روند ۵ ماه به طول انجامید.

وی با اشاره به مشکلات و چالش‌های خرید گندم اضافه کرد: بارندگی تابستانه چالش مهم شبکه تعاون روستایی استان فارس بود که بیش از ۲۰ هزار تن گندم در مراکز استان در خطر آسیب قرار گرفت که با تلاش و همکاری خوب مجموعه توانستیم با حمل و بارگیری به موقع ۲۰ هزار تن گندم را از خطر آسیب محافظت کنیم.

رحیمی خاطر نشان کرد: فعالیت میدانی اعم از خرید، حمل و بارگیری گندم از تاریخ ۱۰ فروردین‌ ماه در مرکز خرید اشکنان شهرستان لامرد آغاز و در سوم شهریور در مرکز خرید شهرمیان شهرستان اقلید، پایان یافت اما فعالیت اجرایی جهت تسویه حساب گندم تا پایان شهریور ادامه دارد و عملا ۶ ماه از سال شبکه تعاون روستایی در امر خرید گندم مشارکت داشته است که قابل تقدیر است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23674

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.