• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5
رئیس سازمان حمل و نقل بارشهرداری شیراز خبرداد؛

تخفیف ۳۰ درصدی برای تمدید یا ثبت نام در سامانه جامع مدیریت حمل و نقل بار

  • کد خبر : 19169
  • 08 اردیبهشت 1400 - 14:52
تخفیف ۳۰ درصدی برای تمدید یا ثبت نام در سامانه جامع مدیریت حمل و نقل بار
رئیس سازمان حمل و نقل بار شهرداری شیراز گفت : طبق مصوبه شورای اسلامی تعرفه هزینه خدمات ،صدور ،تمدید و پروانه بهره برداری شرکتها حمل ونقل بار درون شهری تاروز شیراز ۱۵ اردیبهشت ماه با ۳۰ درصد تخفیف انجام می شود.

آرش نعمتی در گفت و گوی اختصاصی با طلوع با بیان این مطلب گفت :بر اساس دستورالعمل های قانونی وزارت کشور تمامی خودروهای باری سطح شهر باید در شهرها توسط شهرداری‌ها ساماندهی شوند.
وی ادامه داد: سازمان مدیریت حمل و نقل بار برای تسهیل این ساماندهی از مدت‌ها قبل سامانه ای را راه اندازی کرد تا رانندگان به ویژه در این دوران شیوع کرونا مجبور نباشد که به سازمان حمل و نقل بار شیراز حضوری مراجعه کنند و بتوانند از طریق سیستم‌های اینترنتی و حتی گوشی‌های همراه خود مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.
 نعمتی در مورد پرداخت میزان هزینه‌ ساماندهی رانندگان حمل و نقل باری که در دستورالعمل وزارت کشور تعیین شده، نیز گفت: بر اساس این دستورالعمل رانندگان خودروهای بنزینی باید مبلغ ۲۷۰ هزار تومان را بپردازند اما به مناسبت ماه مبارک رمضان و مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز،  تا روز ۱۵ اردیبهشت «روز شیراز » ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است
رئیس سازمان حمل و نقل بارشهرداری شیراز با بیان این که این ساماندهی مزایای زیادی دارد گفت: برای خودروهای بنزینی به محض این که در این سامانه مراحل عضویت را تکمیل کنند، از طرف وزارت کشور مبلغی بین ۲۵۲ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان به صورت ماهانه به عنوان یارانه سوخت به حساب مالک خودرو واریز می شود.
وی با اشاره به اینکه خودروهای دیزلی یارانه سوخت ندارند، بیان کرد: رانندگان خودروهای دیزلی نیز با ثبت نام در این سامانه و ساماندهی شدن در همان ماه سهمیه سوخت‌شان به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد و در کنار این موضوع لاستیک تعاونی و خدمات دیگر نیز به آن ها ارایه می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=19169

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.