• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
9

حماسه “آزاد سازی خرمشهر” نیازمند تحلیل های دانشگاهی

  • کد خبر : 19141
  • 02 خرداد 1400 - 18:13
حماسه “آزاد سازی خرمشهر” نیازمند تحلیل های دانشگاهی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز با اشاره به نزد‌یکی سوم خرداد سالروز حماسه "آزاد سازی خرمشهر" خواستار تبیین علمی اهمیت و جایگاه این عملیات غرور آفرین در مراکز دانشگاهی و علمی شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، علی عسگر جمشیدی در جمع اعضای کمیته گرامیداشت حماسه “آزاد سازی خرمشهر” این شهرستان گفت: مراکز علمی و دانشگاهی همان گونه که خود نیز اعلام آمادگی کرده اند باید تحلیل های راهبردی را در تشریح اهمیت، ابعاد و نقش عملیات آزاد سازی خرمشهر  و مسائل پس از آن ارائه کنند.
این مقام مسئول با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ ایثار و مجاهدت و روشنگری رشادت های دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: با توجه به فراگیری زیرساختهای اطلاع رسانی های مجموعه آموزش و پرورش، از این ظرفیت باید به اشکال مختلف بهره برد و دانش آموزان را با مقوله دفاع مقدس بیش از پیش آشنا کرد.

معاون فرماندار شهرستان شیراز ضمن یادآوری همزمانی سالروز آزاد سازی خرمشهر با شهادت سردار شهید عبدالله اسکندری، مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، یکی از شهدای والا مقام حرم این استان، تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و بزرگداشت شهیدان، جانبازان و ایثارگران عملیات آزاد سازی خرمشهر از برنامه های این روز خواهد بود.
جمشیدی؛ از گلباران قبور شهدا، تولید و پخش ویژه برنامه های سوم خرداد در صدا و سیما و شبکه های اجتماعی، تجلیل از مقام آوران و ورزشکاران جانباز، اجرای تبلیغات محیطی و فضا سازی شهری، برپایی نمایشگاه عکس ایثار و مقاومت در فضای تبادل اطلاعات الکترونیک به عنوان برخی دیگر از ویژه برنامه های این روز نام برد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=19141

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.