• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس؛

کسب رتبه نخست کشور در تولید اقلام مصرفی بیمارستانی توسط استان فارس

  • کد خبر : 1688
  • 26 فروردین 1399 - 20:08
کسب رتبه نخست کشور در تولید اقلام مصرفی بیمارستانی توسط استان فارس

علی اوسط هاشمی، رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جلسه ویدیو کنفرانسی که با حضور مدیران کل استانها برگزار شد از عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس که با تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی و همچنین سایر اقلام مصرفی بیمارستانی از جمله گان، لباس ایزوله […]

علی اوسط هاشمی، رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جلسه ویدیو کنفرانسی که با حضور مدیران کل استانها برگزار شد از عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس که با تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی و همچنین سایر اقلام مصرفی بیمارستانی از جمله گان، لباس ایزوله و دستکش توانسته بود مقام نخست کشور را در بین ادارات کل استان ها کسب نماید تقدیر و تشکر کرد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس با اعلام این خبر افزود: از نیمه اسفند ماه گذشته تا کنون و با همت بیش از ۵۹۰ نفر از مربیان و کار آموزان مراکز دولتی و آموزشگاههای آزاد و همچنین برخی خیرین و استفاده از ۵۸ مکان بهداشتی اعم از کارگاههای طراحی دوخت مراکز دولتی و آموشگاههای آزاد، یک میلیون و ۳۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی، ۳ هزار و ۴۸۰ عدد گان و لباس ایزوله و بیش از ۱۸ هزار عدد دستکش تولید و در اختیار شبکه بهداشت استان قرار گرفته است.
وی اجرای این طرح را در راستای مسئولیت اجتماعی همکاران در مبارزه با بیماری همه گیر کویید ۱۹ برشمرده و خاطر نشان کرد: در این طرح که به صورت خودجوش و با مدیریت مسئولان اداره کل، روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ها و برخی از مدیران آموزشگاههای آزاد اجرا شده است تلاش کرده ایم که تا حد امکان یاری رسان کادر درمان در مبارزه با این اپیدمی بسیار خطرناک باشیم.
حشمت کوشکی با بیان اینکه همکاران با دل و جان و بعضا در سه شیفت کاری مشغول به تولید ماسک بهداشتی و گان می باشند از تمامی دست اندر کاران پویش تولید ماسک و همچنین نهاد های همکار از جمله شبکه بهداشت شیراز و شهرستان ها، خیرین، نیروی مقاومت بسیج و سپاه و انجمن های صنفی تشکر کرد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس در بخش دیگری از سخنانش گفت: ارائه آموزش های مهارتی از طریق مجازی در سطح استان فارس در حال اجرا می باشد تا در فرآیند آموزش که مهمترین رسالت این اداره کل می باشد وقفه ای ایجاد نشود. وی خاطر نشان کرد: با استفاده از ۱۴ روش مختلف مهارت آموزی را برای کار آموزانی که در نیمه راه آموزش قرار داشتند ادامه دارد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کار آموزان جدید نیز می توانند در دوره های آموزشی مجازی در بیشتر شهرستان های استان فارس ثبت نام نمایند.
شایان ذکر است استان فارس با دارا بودن ۵۱ مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و حدود ۸۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای رسالت مهارت آموزی به جویندگان مهارت را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1688

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.