• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبر داد؛

۵ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سروستان

  • کد خبر : 15580
  • 19 بهمن 1399 - 19:00
۵ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سروستان
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۵ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سروستان ۲ افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس در این مراسم که با حضور معاون امور زیارتی و گردشگری استاندار فارس ،مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس و نیز فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان سروستان برگزار شد ،طرح های شبکه داخلی گاز و اتصال شهرک صنعتی به شبکه سراسری گاز و نیز فاز اول طرح زیرسازی و جدول گذاری این شهرک صنعتی به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی طرحهای توسعه شبکه داخلی فاضلاب و شبکه داخلی گاز و نیز طرح توسعه زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری آغاز شدند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در این مراسم گفت: با اجرای طرح فاز اول شبکه داخلی گاز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و به طول ۷.۵ کیلومتر، شهرک صنعتی سروستان ۲ به شبکه سراسری گاز کشور متصل شد.
احد فتوحی افزود: از این پس واحدهای مستقر در شهرک صنعتی سروستان ۲ می‌توانند از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.
وی در ادامه با اشاره به بهره برداری از طرح فاز اول زیرسازی و جدولگذاری این شهرک صنعتی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، افزود: علاوه بر آن فاز دوم طرح زیرسازی و جدولگذاری نیز به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال آغاز شد .
وی افزود :به میمنت این ایام همچنین طرح شبکه داخلی فاضلاب شهرک صنعتی سروستان ۲ به طول ۱۰ کیلومتر و با صرفه ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد که این طرح نیز تا ۱۰ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی سروستان ۲ با مساحت۷۱۵هکتار بعنوان مهمترین گزینه سرریز سرمایه گذاری شهر شیراز در نظر گرفته شده است گفت: در سال‌های اخیر اعتبارات مناسبی به منظور توسعه زیرساخت‌ها در این شهرک به منظور جذب سرمایه گذار هزینه شده است.
فتوحی ادامه داد: شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان، ۷۱۵ هکتار مساحت دارد و ظرفیت استقرار ۳۵۰ واحد صنعتی درفاز نخست آن پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل در توسعه این شهرک تأمین آب است، گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی در این منطقه، گزینه‌های مختلف برای تأمین آب نظیر انقال آب از شیراز ونیز جابجایی چاه آب قدیمی و حفر حلقه جدید چاه در دست پیگیری است که در این زمینه امیدواریم موضوع تامین آب با حمایت دستگاه های اجرایی انجام شد.
وی افزود:در زمینه تامین برق پایدار نیز هم اکنون برق واحدهای موجود از طریق خط دومداره اختصاصی تامین و برای آینده نیز مذاکراتی با شرکت برق منطقه ای و وزارت نیرو برای تامین برق انجام و طرح هایی اجرا خواهدشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در حال حاضر ۳۴ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در این شهرک صنعتی منعقد و در قالب این قرارداد۱۶هکتار زمین واگذار شده است.
وی تصریح کرد:این شهرک صنعتی به علت نزدیکی به کلانشهر شیراز وقرارگیری درامتداد بزرگراه شیراز ،بندرعباس از ظرفیت مناسبی برای توسعه برخوردار است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15580

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.