• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز؛

کارکنان شهرداری کارشان تعطیلی ندارد و در بحران و خدمات بسیجی‌وار کار می کنند

  • کد خبر : 15517
  • 16 بهمن 1399 - 17:57
کارکنان شهرداری کارشان تعطیلی ندارد و در بحران و خدمات بسیجی‌وار کار می کنند

مهندس آرش فرج زاده فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز ضمن تبریک دهه فجر گفت: در عرصه های مختلف همچون دفاع مقدس و سازندگی و در این روزها بسیجیان خوش درخشیدند و در حوزه های مختلف به مردم خدمتگزاری می کنند.فرج زاده با بیان اینکه کار شهرداری بسیجی است، افزود: نیروهای […]

مهندس آرش فرج زاده فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز ضمن تبریک دهه فجر گفت: در عرصه های مختلف همچون دفاع مقدس و سازندگی و در این روزها بسیجیان خوش درخشیدند و در حوزه های مختلف به مردم خدمتگزاری می کنند.
فرج زاده با بیان اینکه کار شهرداری بسیجی است، افزود: نیروهای شهرداری از ساعت صفر بامداد تا ۱۲ نیمه شب فعال هستند و کارشان تعطیلی ندارد و در بحران و خدمات بسیجی وار کار می کنند.

قائم مقام شهردار شیراز عنوان کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی اما اقدامات و خدمات رسانی های شهرداری متوقف نشد و این به نحوی یک تعریف بسیجی بودن است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بکی از بزرگترین بسیج ادارات مربوط به شهرداری است و این پتانسیل در بچه های شهرداری وجود دارد که در همه مواقع بدون چشم داشت به شهر و شهروندان خدمت رسانی کنند.

مهندس محمود صفایی جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز در این جلسه گفت: اقدامات شهرداری در میدان عملیات شهری برای مردم به مثابه تفکر بسیجی است.

صفایی مشاور شهردار شیراز افزود: در بیانیه گام دوم اتقلاب آمده است که کلید اساسی همه قفل ها نگاه خوشبینانه به آینده است و اقدامات شهرداری در مناطق کمتر برخوردار همچون اجرای پروژه های فرهنگی، فضای سبز، اقدامات عمرانی و … باعث ایجاد امید در مردم و خوشبینی به جمهوری اسلامی می شود که مصداق عمل بسیجی است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15517

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.