• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
​رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز تشریح کرد؛

مدیریت سبز در ادارات و سازمان ها

  • کد خبر : 13138
  • 02 دی 1399 - 14:17
مدیریت سبز در ادارات و سازمان ها
با توجه به اهمیت آموزش‌ها و مباحث مرتبط با مدیریت پسماندها، سازمان مدیریت پسماند شیراز در راستای اجرای «دستورالعمل و راهنمای اجرای آیین‌نامه نظام مدیریت سبز» به عنوان نهاد ارزیابی‌کننده بر شاخص مدیریت پسماند عادی مندرج در بند ۲-۲-۳ این دستورالعمل نظارت دارد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: این سازمان در راستای ایفای نقش خود در انجام وظایف نظارتی بر اجرای بند مرتبط با مدیریت پسماند در این دستورالعمل همه ساله با ارزیابی و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی اقدام به صدور گواهی مدیریت پسماند می‌نماید.
به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، خوشبخت بیان داشت: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان برای دریافت «گواهی مدیریت پسماند» طی نامه‌نگاری رسمی از جانب بالاترین مقام دستگاه مربوطه، درخواست خود را همراه با مستندات کافی از همکاری خود در زمینه جداسازی و تحویل پسماندهای خشک تولید شده در طول هر سال به اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی این سازمان، ارائه نمایند.
 وی ادامه داد : صدور این گواهی صرفاً با در نظر گرفتن سوابق همکاری مستمر دستگاه‌های اجرایی در جداسازی و تحویل پسماندهای خشک امکان‌پذیر بوده و صرف ارائه درخواست از جانب دستگاه‌های اجرایی به معنی الزام بر صدور گواهی از جانب سازمان مدیریت پسماند نمی‌باشد.
به گزارش امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند، خوشبخت در پایان گفت دستگاه‌های اجرایی در شهر شیراز که تا کنون مخزن ذخیره پسماند خشک تحویل نگرفته اند می‌توانند درخواست دریافت مخازن ویژه پسماندهای خشک و آموزش‌های مورد نیاز در زمینه مدیریت پسماند را در قالب نامه‌نگاری رسمی اعلام نمایند تا این سازمان با انجام بررسی‌های لازم نسبت به ارائه خدمات اقدام کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13138

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.