• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

نجات معجزه آسای راننده خودرو در تصادف کمربندی جوادیه

  • کد خبر : 1268
  • 19 فروردین 1399 - 18:34
نجات معجزه آسای راننده خودرو در تصادف کمربندی جوادیه
راننده خودرو سواری که بر اثر واژگونی خودرو در جاده کمربندی جوادیه شیراز در وضعیت خطرناکی در داخل اتاقک آن گیر کرده بود، با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان بطور معجزه آسایی نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، وقوع حادثه واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته از طریق تماس های تلفنی شاهدان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ به کمربندی جوادیه اعزام شدند.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز در مورد چگونگی بروز این حادثه رانندگی گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو در حال حرکت درمسیر جاده بعد از خارج شدن از مسیر اصلی و برخورد با موانع واژگون و به شدت متلاشی شد که در اثر این حادثه، راننده خودرو درداخل اتاقک مچاله شده آن گرفتار شد.
وی درادامه افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از استقرار و جانمایی خودروهای عملیاتی و همچنین قرار دادن علایم هشداردهنده در اطراف صحنه حادثه برای جلوگیری از حوادث و تصادفات ثانویه، با بکارگیری تجهیزات ویژه امداد ونجات، عملیات رهاسازی فرد گرفتار در اتاقک این خودرو را آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن، راننده را از درون اتاقک در هم پیچیده، خارج کرده و برای مداوا و انتقال به مرکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پس ازجابجایی و انتقال خودرو به مکانی امن، پاکسازی صحنه تصادف را انجام دادند.
عدلودر پایان گفت: علت بروز این تصادف درحال حاضر توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1268

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.