• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
فرماندار ممسنی:

بخش جوزار ممسنی صاحب راهدارخانه می شود

  • کد خبر : 12407
  • 27 آذر 1399 - 14:23
بخش جوزار ممسنی صاحب راهدارخانه می شود

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی داود ایوبی گفت؛برای برون رفت از مشکلات عدیده مردم نجیب بخش جوزار و به ویژه در دهستان پراشکفت این بخش صاحب راهداری می شود .وی که در جمع مدیر و معاونین وتعدادی از کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به […]

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی داود ایوبی گفت؛برای برون رفت از مشکلات عدیده مردم نجیب بخش جوزار و به ویژه در دهستان پراشکفت این بخش صاحب راهداری می شود .
وی که در جمع مدیر و معاونین وتعدادی از کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان صحبت می کرد افزود :شرایط آب و هوایی و وضعیت نامناسب جاده های روستایی بخش و کوهستانی بودن اکثر محورهای ارتباطی ان و ضعف شدید در ارتباطات تلفنی و اینترنتی ضرورت ایجاد راهدارخانه را در این بخش صد چندان کرده است .
رییس شورای ترافیک شهرستان ممسنی اضافه نمود :در اجرای طرح زمستانی امسال اکیپی شامل سه دستگاه لودر و بلدوزر وگریدر همراه با نیروهای انسانی مورد نیاز در روستای ده چیر دهستان پراشکفت هسته اولیه ایجاد راهداری را بر عهده خواهند گرفت .
ایوبی گفت :در این طرح دغدغه همیشگی مردم و نماینده محترم و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران و معتمدین که همواره از بازگشایی با تاخیر محورهای این بخش در شرایط بحرانی گله مند بودند برطرف خواهد شد .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی با تقدیر و تجلیل از خدمات مدیر و کارکنان حمل و نقل جاده ای شهرستان اظهار داشت :وجود راه و مناسب بودن آن برای رفت و امدهای مردمی در هر شرایط جوی از واجبات هرمنطقه ای عنوان کرد که در این راه کارکنان این اداره به خوبی این وظیفه سنگین را در خدمت به مردم ادا نموده اند .
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیز با تشکر از عنایات ویژه فرماندار به مباحث راه و راهداری گفت :هم اکنون ۴۰روستا در شهرستان از وضعیت ارتباطی خوبی برخوردار نیستند و عدم استقبال پیمانکاران در احرای چند پروژه به مناقصه گذاشته شده روستاهای پراشکفت و تیشه گری و شکراب و باتون بردنگان علیرغم انتشار سه مرحله ای آن ابراز نگرانی نمود .
وی افزود :بزودی تکمیل ابنیه روستای نزاع و پس کوشککی ،نقشه برداری جاده روستایی قره کنار انجام و به مناقصه گذاشته خواهد شد و پروژه ها مجددا تجدید مناقصه خواهد شد .
گفتنی است در تقویم رسمی کشور ۲۶آذرماه به عنوان روز حمل و نقل و رانندگان نامگذاری شده است .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12407

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.