• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8
رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز:

تلاش مجموعه مدیریت شهری، اجرای عادلانه‌ پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر است

  • کد خبر : 12397
  • 28 آذر 1399 - 17:47
تلاش مجموعه مدیریت شهری، اجرای عادلانه‌ پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر است
رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز اجرای پروژه‌های عمرانی متناظر و متوازن در نقاط مختلف این کلان‌شهر را نشانی از توجه ویژه به منشور حقوق شهروندی و نگاه عدالت‌محور شورای پنجم در مدیریت شهری دانست.


به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، دکتر نواب قائدی در آیین گشایش زیرگذر دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، ضمن تبریک روز حمل و نقل به همه دست‌اندرکاران این حوزه گفت: حوزه حمل و نقل در بحران کرونا همچون مدافعان سلامت، پرستاران و کادر درمان، جان خود را برای ارائه خدمات به شهروندان به خطر انداخته‌اند.
رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با درخواست از استاندار برای توجه ویژه به موضوع بازآفرینی محور زندیه، اظهار داشت: بازآفرینی محور زندیه به عنوان یکی از خواسته‌های عمومی شهروندان، ازجمله اولین پروژه‌هایی بود که در شورای پنجم همه اعضا بر روی آن اتفاق نظر داشتند و بنا بر این انتظار داریم که استاندار محترم با اشرافی که به این مجموعه و لزوم احیای آن دارند حمایت خودشان را تداوم بخشند تا شهروندان ما بتوانند همچون اطراف ارگ کریمخانی از کل این مجموعه استفاده کنند.
وی با بیان اینکه تلاش شورای پنجم توجه ویژه به منشور حقوق شهروندی ازجمله نگاه عدالت محور و عدم تبعیض در ارائه خدمات بوده است، تصریح کرد: به عنوان نمونه اگر در بلوار شهید چمران پیاده‌راه و گذر سلامت را اجرا می‌کنیم، مشابه همین پروژه را در بلوار احمدبن موسی نیز منظور کردیم و این پروژه بسیار خوب نیز به همان صورت در حال اجرا است.
قائدی اجرای نهضت آسفالت را از جمله نیازهای اولیه و خواست شهروندان قلمداد کرد و افزود: خوشبختانه فاز اول این پروژه به خوبی انجام شده است و برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم برای فاز دوم آن شامل کوچه‌ها و معابر، در بودجه ۱۴۰۰ انجام شده است.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اعلام اینکه برای اولین بار در کشور فرهنگسرای معلولین در شیراز کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: بالغ بر ۳۸ هزار معلول و جانباز در شیراز زندگی می‌کنند و تعریف این پروژه نشان می‌دهد که شورای پنجم و شهرداری به همه اقشار و شهروندان شیراز توجه دارد و تلاش می‌کند که نیازهای همه اقشار را برآورده کند.
وی با تقدیر از معاونت عمرانی و سازمان عمران شهرداری برای اجرای پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن، بیان کرد: هم اکنون نیز پروژه‌های متعدد دیگری توسط سازمان عمران و دیگر پیمانکاران در دست اجرا داریم که امیدواریم بتوانیم با بهره‌برداری از آنان رضایت خاطر شهروندان عزیز شیراز را برآورده کنیم.
قائدی در خصوص معرفی پروژه‌های شاخص کلان‌شهرها به منظور حضور رییس جمهور در مراسم افتتاحیه، نیز گفت: با افتخار اعلام می‌کنم که اگر می‌دانستیم قرار است پروژه‌ها در این سطح به رئیس‌جمهور اعلام شود، در هر منطقه شیراز همین تعداد پروژه قابل ارائه داشتیم و می‌توانستیم تعداد زیادی پروژه‌ی شاخص به ریاست محترم جمهوری معرفی کنیم.
رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه در جای جای این کلان‌شهر پروژه‌های عمرانی تعریف شده و در حال اجرا است، تأکید کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی از گذشته آغاز شده و ادامه خواهد داشت؛ پروژه‌های عمرانی فاخری که با روح و طبیعت ما سازگار است در این دوره در اختیار شهروندان عزیز قرار می‌گیرد و امیدوارم برای چرخیدن چرخ آبادانی شیراز بخشی نیز در دوره‌ی آینده به اتمام برسد.
این عضو شورای پنجم شیراز در پایان با بیان اینکه شهروندان شیراز آگاه هستند که خادمان آنها در مجموعه شهرداری در چه شرایط سختی که این روزها با آن مواجه هستیم همچنان در حال تلاش هستند، خاطرنشان کرد: باید از همه همکاران خودم در شورای شهر و مدیران و کارکنان و کارگران شهرداری برای تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی در این شرایط، تشکر ویژه‌ای داشته باشم.
براساس این گزارش، زیرگذر دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال در ضلع جنوبی آرامگاه علی بن حمزه و به‌منظور تسهیل دسترسی شهروندان و گردشگران به بافت تاریخی فرهنگی، مراکز متعدد مذهبی و گردشگری و در راستای تکمیل پیاده‌راه محور عرفان و تسهیل ترافیک دروازه اصفهان پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۲۷ آذرماه گشایش یافت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12397

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.