• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

حضور قدرتمند بسکتبالیست های فارسی در لیگ کشور

  • کد خبر : 12137
  • 22 آذر 1399 - 10:35
حضور قدرتمند بسکتبالیست های فارسی در لیگ کشور
بسکتبال فارس با دو تیم تیم خانه بسکتبال جهرم و رعد پدافند فسا در لیگ دسته اول بدنبال اثبات شایستگی های خودش در سطح کشور است ،اما به جز ورزشکاران تیم های یاد شده بسکتبالیست های فارسی در بیرون از استان و دیگر تیم ها نیز مشغول به فعالیت هستند.

محمد حسن زاده ستاره ی شیرازی بی چون و چرای بسکتبال ایران که در سال های اخیر از بازیکنان اصلی و کلیدی تیم ملی هم محسوب می شود پس از یکسال دوری از تیم نفت ابادان مجددا به تیم نفت آبادان پیوست.

اشکان خلیل نژاد شیرازی که سابقه ی چندین سال حضور در سطح اول بسکتبال کشور را داراست و با عملکرد راضی کننده ی خود در سالهای اخیر در تیم های مطرح لیگ برتر حضور داشته جذب تیم نفت ابادان شد.

رضا رنجبر بازیکن پرتلاش و خوش اخلاق جهرمی که همه ساله در تیم های خود بازی چشم نوازی را به نمایش میگذارد شاگرد مربی سابقش در تیم شورا شهرداری قزوین شد.
رنجبر با توجه به فیزیک و شرایط مناسب خود شایستگی حضور در تیم ملی را نیز داراست.

مصطفی رضایی از جوانان اینده دار شیرازی و بازیکن اسبق تیم ملی جوانان که همراه با این تیم به مقام قهرمانی آسیا هم رسید که سال پیش در مس کرمان حضور داشت و بازی های قابل قبولی به نمایش گذاشت به دیگر تیم مسی یعنی مس رفسنجان پیوست.

رضا نادری دیگر بازیکن جوان و خوش تکنیک شیرازی که سابقه ی حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره را نیز دارا میباشد برای انجام خدمت مقدس سربازی به تیم نیروزمینی تهران پیوست، نادری با توجه تکنینک خوب و تواناهایی که دارد در اینده بیشتر از خواهیم شنید.

امیرالله وردی از بازیکنان با تجربه و توانمند شیرازی که بازی خود را رسما در دهه ی ٨٠ از تیم های شیرازی شروع کرد و پس از آن در تیم های استان های دیگر حضور داشت رفته رفته به یک مهره ی کلیدی برای بسکتبال فارس تبدیل شد به تیم قدرتمند نظم اوران سیرجان پیوست.

سروش دهقانی، شایان اجری،دانیال بذرافشان و سینا میرزایی به تیم خانه بسکتبال بهبهان پیوستند.
دانیال بذرفشان و سینا میرزایی از جوانان توانمند کازرونی برای اولین بار در سطح لیگ بزرگسال کشور حاضرمی شوند دهقانی رئیس حال حاضر و پرتلاش هیات بسکتبال کازرون و بازیکن سابق تیم ملی جوانان که چندین سال در لیگ های کشوری حضور داشته با این تیم قرارداد بست.
شایان اجری از جوانان خوش اتیه شیرازی که توانایی های زیادی را در حمله و دفاع دارا میباشد به تیم خانه بسکتبال بهبان پیوست،نمایش قابل تحسین شایان اجری در تیم های فصول قبلش در لیگ کشور نشان از روز های درخشان برای او میباشد.

ایمان خیراتی بازیکن جوان شیرازی که برای اولین بار در لیگ دسته یک به بازی خواهد پرداخت به تیم نظم آوران سیرجان پیوست. ایمان خیراتی با توجه به توانایی هایی که دارد و سن کم او قطعا در آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

امیر محمد بهادری بازیکن جوان و بلند بالای شیرازی که سابقه ی حضور در تیم شهرداری بندرعباس را داراست اینبار در زیر حلقه ی تیم رادین مشهد توانایی های خود را نشان خواهد داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12137

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.