• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8
دكتر كوشكي مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس در ديدار با شهردار صدرا:

کار شما برای شهداء با عنایت شهداست/ یادمان شهدای گمنام،قلب شهر صدراست

  • کد خبر : 11942
  • 20 آذر 1399 - 6:31
کار شما برای شهداء با عنایت شهداست/ یادمان شهدای گمنام،قلب شهر صدراست
طرح توسعه و بهسازي يادمان شهداي گمنام با حضور شهردار شهر صدرا و مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس بررسي شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری صدرا در این نشست که جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت امیرالمؤمنین(ع)، معاون فنی و اجرایی، همچنین رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا نیز حضور داشتند، شهردار صدرا با تشریح اقدامات فرهنگی و عمرانی در جهت توسعه و ترویج یاد و خاطره و ارزشهای شهدای عظیم الشأن گفت: یاد و نام شهدا و فرهنگ شهادت، سند افتخار آزادگی و ضامن امنیت همه جانبه و بقای استقلال و آزادی است و ما برای ایمن سازی جامعه خودمان، باید متوسل به شهدا و فرهنگ شهادت شویم.
ایشان با بیان اینکه در شهر صدرا آثاری از نام و یاد شهدا مشاهده نمی شود؛ افزود: تلاش نموده ایم تا با جمع آوری اطلاعات شهدایی که خانواده آن ها در شهر صدرا ساکن هستند ، در چند حوزه فرهنگی، توسعه یادمان شهدای گمنام و نصب تصاویر شهدا با اعتباراتی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در سال ۹۹ اقدامات خود را آغاز کنیم.
دکتر کوشکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس با تشکر از همت شهردار صدرا گفت: کار برای شهداء بدون اذن و اجازه شهداء امکان پذیر نیست و اینکه شما داوطلبانه در این مسیر گام برداشته اید، قطعاً لطف خداوند و عنایات شهداست.
دکتر کوشکی با بیان بهانه ها یا مشکلات مبتلابه در شهرداری ها در خصوص کمبود اعتبار و.. بیان داشت: شما نیز می توانستید با بهانه های کمبود اعتبار از زیر اینگونه فعالیت ها شانه خالی کنید؛ اما یقین داشته باشید برکت کار برای شهداء، در تمام حوزه های مسئولیتی شما محسوس خواهد بود.
ایشان با بررسی طرح بهسازی یادمان شهدای گمنام و بحث و تبادل نظر پیرامون آن گفتند: تلاش کنید با ایجاد دسترسی های مناسب و ایجاد فضای بصری، یادمان شهدای گمنام قلب شهر صدرا و مرکز فرهنگی و معنوی منطقه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11942

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.