• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
12
رییس سازمان آتش نشانی شیراز؛

استقرار اکیپ های سازمان آتش نشانی در ۱۳ نقطه از شهر در پی بارش شدید باران / پوشش بیش از ۷۰ مورد عملیات

  • کد خبر : 11582
  • 16 آذر 1399 - 14:40
استقرار اکیپ های سازمان آتش نشانی در ۱۳ نقطه از شهر در پی بارش شدید باران / پوشش بیش از ۷۰ مورد عملیات
استقرار اکیپ های سازمان آتش نشانی در 13 نقطه از شهر در پی بارش شدید باران، بیش از 70 مورد عملیات را پوشش داد.

استقرار اکیپ های سازمان آتش نشانی در ۱۳ نقطه از شهر در پی بارش شدید باران، بیش از ۷۰ مورد عملیات را پوشش داد.
محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز عنوان کرد: نیروهای پر تلاش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، در پی بارش باران از شب گذشته تا کنون با استقرار در ۱۳ نقطه شهر بیش از ۷۰ مورد عملیات رفع آبگرفتگی ، هدایت و دفع آبهای روان سطح شهر را اجرایی کردند.
محمد هادی قانع با اشاره به جمع بندی آمار عملیات های آتش نشانی در پی بارش شدید باران در کلان شهر شیراز اظهار کرد: همزمان با شروع بارندگی نیروهای آتش‌نشانی تمامی ۲۲ ایستگاه عملیاتی در ۱۳ نقطه شهر به صورت آماده‌باش درآمدند و حتی در برخی از مناطق که احتمال بروز حادثه وجود داشت استقرار خودرویی نیز انجام شد.
وی با بیان اینکه آتش نشانان تا کنون مشغول عملیات هستند،گفت: جمع بندی آمار و عملیات های آتش نشانی نشان
می دهد که در پی بارش شدید باران از شب گذشته تا ساعت ۱۶ امروز (شانزدهم آذر ماه ) بیش از ۷۰ مورد عملیات ایمنی و پیشگیری شامل: نظارت بر تمامی معابر و خیابان ها، نظارت بر روخانه ها، ایمنی پل ها و کنار گذرهای شهری ، استقرار جهت تامین ایمنی و … توسط تیم عملیاتی از ۲۲ ایستگاه به انجام رسید.
قانع ادامه داد: بنا بر گزارشات اعلام شده؛ با توجه به شدت بارندگی و آبگرفتگی برخی از معابر و منازل و گذرگاه های سطح شهر، نیروهای آتش نشان بلافاصله با حضور در محل های گزارش شده، خطرات احتمالی را رفع و مانع از بروز حوادثی دیگر شدند که از جمله اقدامات مهم انجام شده می توان به امدادرسانی در رانش دیوار ساختمان و جلوگیری از سقوط دو خودروی سواری به زمین گود برداری شده ، عملیات رها سازی خودرو از حادثه شکستگی درخت، عملیات ایمن سازی کابل های برق ، تخلیه آب و رفع آبگرفتگی منازل مسکونی اشاره کرد.
رییس سازمان آتش نشانی تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی پیش آمده و نزول برکات الهی و پیش بینی های سازمان هواشناسی، تیم های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز جهت پیشگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی به واسطه بارش باران در چند نقطه از شهر مستقر هستند تا نسبت به ارایه خدمات به شهروندان اقدام نمایند.
وی از کلیه شهروندان عزیز خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و جدی گرفتن خطر ، در صورت مشاهده و یا بروز حادثه شماره ۱۲۵ را به خاطر داشته باشند و با این سامانه تماس بگیرند. کلیه پرسنل این سازمان بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز هستند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11582

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.