• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

مصوبات یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز

  • کد خبر : 10847
  • 03 آذر 1399 - 11:57
مصوبات یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز
یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز برای دومین بار به صورت ویدئوکنفرانسی و همراه با پخش زنده برای رسانه‌ها و عموم شهروندان، برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی این شورا، طرح یک فوریتی جمعی از اعضا درباره تهیه دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای نیروی انسانی عنوان و مقرر شد موضوع با قید یک فوریت به منظور بررسی به کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا ارسال شود.
اعضای شورای شهر شیراز در دستور کار دوم به بررسی ایراد هیات تطبیق به مصوبه شماره ۲۵۸۹/۹۹/ص در خصوص اجرای تصویب‌نامه هیأت وزیران با موضوع ارائه امکانات رفاهی اعم از نقدی و غیرنقدی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری پرداختند که در نتیجه آن، اعضا بر مصوبه پیشین خود اصرار کردند.
دستور کار سوم مربوط به درخواست شهردار شیراز درباره معرفی دو نفر از اعضای شورا با عنوان نماینده شورا در جلسات شورای راهبردی پروژه‌های شهرداری شیراز (شورای عالی فنی) اختصاص یافت که در با رأی‌گیری از اعضا، نواب قائدی و سینا بنی‌زمانی به این منظور انتخاب شدند.
در ادامه این جلسه، طرح کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورا درباره دستورالعمل اجرایی بندهای ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران بررسی شد.
اعضای شورای شهر در این دستور کار تصویب کردند که شهرداری ظرف مدت دو هفته ردیف‌ها و مسائل مالی را در موضوع یادشده برآورد کند؛ همچنین ردیف‌های اعتباری را تعیین کرده و گزارش این دو اقدام ارائه شود تا طرح مجددا در جلسه دو هفته آینده شورا بررسی شود.
طراحی، تولید، جانمایی و نصب تندیس و المان «امیر سرلشکر خلبان شهید عباس دوران» دستور کار دیگر یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز بود که با کسب آرای لازم، با دو پیشنهاد جانمایی به تصویب رسید.
پیشنهاد نخست در این مصوبه، جانمایی و نصب تندیس و المان شهید دوران در ضلع غربی میدان الله و پیشنهاد دوم مربوط به ورودی شرقی شهر در ابتدای بلوار خلیج فارس بوده است.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10847

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.