• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس؛

‌مساجد فارس میزبان سوگواری‌های سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد می‌شوند

  • کد خبر : 96477
  • 13 خرداد 1403 - 14:55
‌مساجد فارس میزبان سوگواری‌های سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد می‌شوند
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد در سطح کانون‌های مساجد این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین امیدی امروز، ۱۳ خرداد ماه در حاشیه مراسم سوگواری سالگرد ارتحال امام(ره) در شیراز با بیان این خبر گفت: همزمان با فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آئین‌های گرامیداشتی به همت کانون‌های فرهنگی _ هنری و پایگاه های مقاومت بسیج با حضور اقشار مختلف مردم در مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی _  هنری مساجد فارس با بیان اینکه در این مراسم یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد نیز گرامی داشته می‌شود، افزود: مساجد و معابر اطراف فضاسازی و سیاه‌پوش شده و مهیای برگزاری مراسم و میزبانی از عزاداران حضرت روح‌الله هستند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌ها بیان کرد: سخنرانی ائمه جماعات مساجد به منظور تبیین اندیشه‌های نورانی امام خمینی(ره) برای نسل نوجوان و جوان و اجرای مسابقه از وصیت‌نامه الهی سیاسی حضرت امام (ره) از دیگر برنامه‌های نیمه خرداد در مساجد است.

امیدی یادآور شد: ثواب طرح «تلاوت نور» در شب ۱۴خرداد به روح پرفتوح حضرت امام (ره) و در شب ۱۵خرداد به روح شهدای معظم قیام ۱۵ خرداد اهدا خواهد شد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس برپایی جلسات ختم قرآن، ختم صلوات و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و اظهار کرد: گروهی از عاشقان پیر جماران نیز در قالب کاروان‌های زیارتی عازم تهران می‌شوند که در مراسم بزرگداشت روز ۱۴ خرداد شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیوه‌نامه‌های بهداشتی ویژه این سفر در اختیار کانون‌های فرهنگی _ هنری اعزام‌کننده قرار گرفته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96477

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.