• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1
رئیس جهاد کشاورزی فارس خبر داد؛

برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در حوزه دام، طیور و آبزیان در شیراز

  • کد خبر : 95979
  • 05 خرداد 1403 - 11:02
برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در حوزه دام، طیور و آبزیان در شیراز
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری هجدهمین نمایشگاه دام و طیور، دامپزشکی و پنجمین نمایشگاه شیلات و آبزیان، تجهیزات و صنایع وابسته در شهر شیراز خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان پور بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۲۲ شرکت داخلی به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود در حوزه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته می پردازند.
این مقام مسئول افزود: این دو نمایشگاه از بیست و ششم لغایت بیست و نهم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس و در وسعت حدود ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع در سالن های سرو، اردیبهشت، حافظ، بهار و نرگس از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای متخصصان، تولید کنندگان، بهره برداران، فعالان صنعت دام، طیور، آبزیان، شیلات و سایر علاقمندان خواهند بود.
وی تصریح کرد: غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در سالن حافظ پذیرای بازدیدکنندگان از این‌ دو نمایشگاه است و کارشناسان حوزه های تخصصی این سازمان آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره های مورد نیاز به این عزیزان هستند.
به گفته دهقان پور؛ بیش از ۳۹ شرکت فعال در حوزه های صنعت دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته از استان فارس و مابقی از استان های تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران، قزوین، گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، چهارمحال و بختیاری و یزد هستند.
وی با بیان اینکه دومین فستیوال ماکیان زینتی ایران نیز در سالن ملاصدرا برگزار می شود، افزود: آموزش و پرورش، تولید کنسانتره و مکمل خوراک دام و طیور، نشریات دام و طیور، سایت خرید و فروش کالاهای دام و طیور، آزمایشگاه دامپزشکی و مواد غذایی، تولیدکننده ماشین آلات کشاورزی و دامپروری، مرغداری و تولید کننده سیلو های فلزی از دیگر زمینه های فعالیت شرکت های حاضر در نمایشگاه است.
دهقان پور با اشاره به برگزاری همایش های آموزشی با همکاری نظام‌مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی فارس خاطر نشان کرد: همایش راهکارهای مدیریتی، بهداشتی و اقتصادی دام‌های سبک با حضور اساتید دانشگاه شیراز و مرکز تحقیقات کشاورزی اصفهان و فارس و همایش مدیریت بهره‌وری در مرغداری‌های گوشتی با حضور اساتید دانشکده های کشاورزی، دامپزشکی و مرکز تحقیقات کشاورزی فارس پذیرای علاقمندان به صنعت دام و طیور و آبزیان هستند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=95979

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.