• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

از کشف ۵۶ کیلو حشیش تا توقیف موتورسیکلت ۱۵ میلیاردی قاچاق

  • کد خبر : 93014
  • 03 اردیبهشت 1403 - 19:57
از کشف ۵۶ کیلو حشیش تا توقیف موتورسیکلت ۱۵ میلیاردی قاچاق
در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف ۵۶ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیسی، توقیف موتورسیکلت ۱۵ میلیارد ریالی قاچاق و واژگونی پراید با یک کشته و ۳ زخمی مشاهده می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

یوسف ملک‌زاده ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

راکب متواری و موتورسیکلت ۱۵ میلیاردی روانه پارکینگ شد

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از توقیف موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در دستور کار ماموران قرار گرفت.

حسینعلی شیروانی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی حین گشت‌زنی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و دستور ایست دادند که راکب بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار ادامه داد: با توجه به تاریکی هوا، پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راکب موتورسیکلت را رها و متواری شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق برابر نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری راکب متواری ادامه دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم درخواست کرد به منظور برقراری امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در مورد مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

واژگونی پراید با یک کشته و ۳ مجروح

رئیس پلیس راه شمال استان فارس از واژگونی سواری پراید و کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۳ تن دیگر خبر داد و بیان کرد: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی شهرستان رستم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

عبدالهاشم دهقانی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پراید حامل ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان فوت و ۳ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با بیان اینکه علت این حادثه، تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام شده است، افزود: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌تواند از بروز اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=93014

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.