• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴

  • کد خبر : 92859
  • 29 فروردین 1403 - 11:22
تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
جلسات ماهیانه مدیریت شهری با پیمانکاران پروژه‌های بزرگ‌مقیاس، جلسه در خصوص پارک آبی بزرگ شهر و خط ۳ مترو با شرکت شمس عمران برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، در ادامه جلسات ماهیانه مدیریت شهری با پیمانکاران پروژه‌های بزرگ‌مقیاس، جلسه در خصوص پارک آبی بزرگ شهر و خط ۳ مترو با شرکت شمس عمران برگزار شد.

شهردار کلان‌شهر شیراز در جلسه خط ۳ مترو و پارک آبی بزرگ شهر شیراز گفت: روند اجرایی خط ۳ مترو از پیشرفت خوبی برخوردار است.

محمدحسن اسدی اظهار کرد: از مسائل و مشکلات مهم پروژه برق‌رسانی از شبکه اصلی بود که پس از پیگیری‌های زیاد مشکل برق رفع گردید.

شهردار شیراز در خصوص اهمیت پارک آبی اظهار کرد: پارک آبی بزرگ شهر از مطالبات مهم مردم شیراز و مدیریت شهری، است و موضوعات مربوط به آن موردبررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت راه‌اندازی نوبت شب داده و مقرر شد پروژه به‌صورت شبانه‌روزی روند اجرایی خود را ادامه داده تا بتوانیم در برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

وی گفت: همه تلاش شهرداری بر این است که پروژه‌ها را در زمان مقرر به سرانجام برساند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز بیان کرد: شهرداری شیراز یک برنامه راهبردی عملیاتی تا سال ۱۴۰۴ تعریف کرده که شامل چندین ده پروژه بزرگ‌مقیاس با اولویت ویژه‌ را دارد و پیرو این برنامه جلساتی به‌صورت مستمر و هفتگی برگزار می‌شود تا بتوانیم مسائل و مشکلات پیش روی پروژه‌ها شناسایی و در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

اسدی در ادامه گفت: پروژه‌های عمرانی هرکدام مدل و الگوی خاص خود را داشته و شرایط خاص خودش را دارد و قطعاً نمی‌شود یک نسخه واحد برای همه پروژه‌ها بپیچیم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم در کشور اقدامات عمرانی کار آسانی نیست و تنها هم‌وغم شهرداری بر این هست که روند کار به‌خوبی دنبال شود.

شهردار شیراز گفت: امیدواریم که در سال ۱۴۰۳ پروژه‌ها شروع قوی به خود گرفته و شاهد روند خیلی خوب در مراحل انجام پروژه‌ها داشته باشیم.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92859

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.