• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

اخبار پلیس فارس – ۱۱ فروردین ۹۹

  • کد خبر : 920
  • 11 فروردین 1399 - 14:46
اخبار پلیس فارس – ۱۱ فروردین ۹۹

کشف ۱۲ میلیارد ژل و محلول ضد عفونی کننده در فارس فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی، ۸۷ هزار و ۴۶۵ بطری انواع ژل و محلول ضد عفونی کننده کشف شد. سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در […]

کشف ۱۲ میلیارد ژل و محلول ضد عفونی کننده در فارس

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی، ۸۷ هزار و ۴۶۵ بطری انواع ژل و محلول ضد عفونی کننده کشف شد.

سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در یکی از محورهای ورودی شیراز به یک کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی های لازم مشخص شد کامیون حامل ۸۷ هزار و ۴۶۵ عدد بطری انواع ژل و محلول ضدعفونی کننده قاچاق و فاقد مدارک قانونی می باشد .

 فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر شدند، گفت: ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

تمهیدات پلیس فارس برای روز طبیعت

فرمانده انتظامی استان گفت: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین (روز طبیعت) حضور در مناطق تفریحی،تفرجگاه ها، بوستان ها و پارک ها ممنوع است.

سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت : کلیه راه های ارتباطی منتهی به تفرجگاه ها، پارک ها و مراکز تفریحی استان مسدود است و این مسیرها با استقرار نیروهای انتظامی کنترل می شود.

وی با بیان اینکه توسط عوامل انتظامی از ورود مردم و خودروهای آنان به تفرجگاه ها جلوگیری به عمل خواهد آمد، افزود: نیروی انتظامی به مانند سایر دستگاه ها در کنار کادر پزشکی و درمانی برای شکست ویروس منحوس کرونا فعالیت های خود را انجام می دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس بر مشارکت و همراهی مردم با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: بدون همکاری مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا امکان پذیر نیست و همه باید در این راستا همراهی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

سردار حبیبی تأکید کرد: پلیس برابر قانون و همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این ممنوعیت ها بی‌توجه باشند برخورد قانونی و ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد را نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد با ماندن در خانه ضمن حفظ سلامتی،سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا و پلیس را در اجرای این ماموریت یاری رسانند.

توقیف کامیون حامل ۱۱۰ راس گوسفند قاچاق در فراشبند

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان فراشبند، یک کامیون حامل ۱۱۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توقیف شد.

سرهنگ “یوسف ملک زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مأموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک کامیون حامل احشام مظنون و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های انجام گرفته، مشخص شد این خودرو حامل ۱۱۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی می باشد، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ ملک زاده با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش دام های قاچاق، ۳ میلیارد و  300 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می شود و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰به پلیس اعلام کنند.

کشف ۸۰ رأس گوسفند قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف ۸۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد هاشم قسام” گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران یگان امداد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “قائمیه – نورآباد” به یک کامیون مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این خودرو حامل ۸۰ راس گوسفند فاقد مجوز حمل است که بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ارزش آنها، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

طغیان رودخانه در کازرون، جان ۳ نفر را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: بر اثر طغیان رودخانه ناشی از بارندگی، ۳ نفر از اعضای یک خانواده غرق و جان خود را از دست دادند.

سرهنگ “محمد عبادی نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر طغیان رودخانه ناشی از بارندگی واقع در یکی از روستاهای شهرستان کازرون، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام گرفته، مشخص شد که ۳ نفر از اعضای یک خانواده به دلیل بارندگی شدید و طغیان رودخانه در صدد نجات احشام خود بوده اند که در درون رودخانه غرق و جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه ۲۰۰ رأس احشام متعلق به این افراد در رودخانه غرق و تلف شده اند، افزود: با تلاش نیرو های امدادی و عوامل انتظامی اجساد این افراد کشف و به سردخانه انتقال داده شد.

مراقب شگرد کلاهبرداران با عنوان “کمک به نیازمندان در قرنطینه” باشید

رییس پلیس فتا استان از شگرد جدید کلاهبرداران سایبری با عنوان کمک به نیازمندانی که در قرنطینه خانه به موجب شیوع بیماری کرونا هستند، خبر داد.

سرهنگ “حشمت سلیمانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور، این موضوع بهانه و شگرد جدیدی برای کلاهبرداران سایبری به منظور کلاهبرداری از شهروندان و برداشت‌های غیر مجاز از حساب‌های آنان شده است.

وی با اشاره به مراجعه شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز از حساب آنها، افزود: متاسفانه کلاهبرداران سایبری با درج تصاویر غیر واقعی از نیازمندان در کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی از احساسات شهروندان سوء استفاده کرده و تقاضای مبالغی برای کمک به نیازمندان می‌نمایند و در مواردی نیز به منظور پرداخت کمک‌های مالی شهروندان، آنها را به صفحات و درگاه‌های جعلی بانکی (فیشینگ)  هدایت می کنند.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: شهروندان در صورت کمک به نیازمندان حتما باید از طریق مراکز معتبر از قبیل کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اقدام و هرگز فریب اینگونه صفحات و گروه‌های جعلی را نخورند.

رییس پلیس فتا استان فارس گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن‌ را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir  قسمت ثبت گزارش‌های مردمی با ما درمیان بگذارند.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۴ فقره سرقت در داراب

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان داراب از دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۴ فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”عبدالمحمد نازی دوک” در این خصوص خاطر نشان کردند: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی گسترده، ماموران انتظامی ۲ نفر را در این خصوص شناسایی و آن ها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ نازی دوک گفت : متهمان در تحقیقات به ۲۴ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و کشف سرقتهای احتمالی تحویل مقام قضایی شدند ./

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “محمد عبادی نژاد”  درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مطلع شدند.

وی افزود: ماموران ضمن شناسایی محل نگهداری موتورسیکلت، با هماهنگی مقام قضایی به آن ماکن اعزام و موتورسیکلت را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه طبق برآورد کارشناسان ارزش این موتورسیکلت قاچاق یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار در خصوص نگهداری کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فیلمبرداری از رودخانه جان دختر ۲۱ ساله را گرفت

دختر ۲۱ ساله ای در شهرستان زرین دشت هنگام فیلمبرداری از رودخانه غرق و جان خود را از دست داد.

سرهنگ “محمد بردبار” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های لازم مشخص شد دختری ۲۱ ساله که قصد فیلمبرداری و عکس برداری از رودخانه را داشته است، ناگهان به دلیل ریزش لبه رودخانه، به درون آب افتاده و غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت با بیان اینکه با همکاری عوامل امدادی، جسد این فرد از رودخانه بیرون آورده شد، از تمامی شهروندان خواست تا همواره از حضور در کنار سدها و رودخانه ها که حوادث جبران ناپذیری را برای آن ها در برخواهد داشت ، بپرهیزند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=920

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.