• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
​فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مرکزی شیراز:

خاطره روزهای دفاع مقدس چراغ راه ما برای خدمت رسانی به شهروندان است

  • کد خبر : 9157
  • 05 مهر 1399 - 17:59
خاطره روزهای دفاع مقدس چراغ راه ما برای خدمت رسانی به شهروندان است
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مرکزی شیراز گفت: یاد و خاطره روزهای دفاع مقدس همواره انرژی بخش و چراغ راه ما برای عمران شهری و خدمت رسانی به شهروندان است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، آرش فرج زاده ضمن تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: تلاش داریم در گام دوم انقلاب اسلامی به فرماندهی رهبر مقام معظم رهبری و با استعانت از یاد و خاطره شهدا و ایثارگران قدم بگذاریم.
قائم مقام شهردار شیراز اضافه کرد: شهرداری شیراز با داشتن ۱۳۰۰ پرسنل خانواده شهدا و ایثارگر از دستگاه هایی است که نقش ارزنده ای را در حوزه دفاع مقدس ایفا کرده است.
وی عنوان کرد: خدمات شهری، عمران شهری و تعامل با حوزه فرهنگی برای ساختن شهری بهتر و در خور رزمندگان و ایثارگران بر عهده شهرداری است و امیدوارم بتوانیم با همراهی و همگامی سایر دستگاه های شهری، استانی و شورای اسلامی شهر شیراز به این مهم دست یابیم.
سردار رجایی مشاور شهردار شیراز در امور ایثارگران و جانباز ۷۰ درصد نیز با اشاره به حضور و خدمات رسانی فرزندان شهدا و ایثارگران در مجموعه شهرداری گفت: انتخاب یکی از فرزندان شهدای گرانقدر با توجه به تخصص و تجربه‌اش به عنوان شهردار منطقه، نشان از توجه مجموعه مدیریت شهری به فرزندان شهدا دارد.
سردار رجایی با اشاره به وجود ارتباط نزدیک بین شهرداری شیراز با بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همه ما در تلاش جهت خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.
وی اضافه کرد: شهرداری شیراز نخستین کلانشهری در ایران است که گام موثری برای بیمه تکمیلی فرزندان ایثارگر برداشته و پرداخت آن را متقبل شده است.
مشاور شهردار شیراز در امور ایثارگران برگزاری یادواره شهدای محلات و ارتباط با پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس را از دیگر اقدامات حوزه ایثارگران شهرداری شیراز برشمرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9157

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.