• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس؛

ثبت ۶۷۴ پرواز در فرودگاه‌های فارس تاکنون

  • کد خبر : 91016
  • 05 فروردین 1403 - 16:42
ثبت ۶۷۴ پرواز در فرودگاه‌های فارس تاکنون
سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس از ثبت ۶۷۴ پرواز ورودی و خروجی طی ایام نوروز در فرودگاه‌های این استان خبر داد.

محمدعلی مصلحی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس با اعلام این خبر گفت: این تعداد پرواز در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه جاری به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در این پروازهای ورودی و خروجی ۷۶ هزار و ۸۱۸ نفر مسافر هم اعزام هم پذیرش داشتیم، افزود: همچنین در بازه زمانی مذکور ۱۵ قطار ورودی و خروجی کار حمل و نقل مسافران نوروزی را به عهده داشتند که ۵ هزار و ۲۷۶ نفر مسافر ورودی و ۵ هزار و ۲۹۷ نفر مسافر خروجی بوده‌اند.

سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس در خصوص آمار اقامت‌ نیز گفت: در همین بازه زمانی به طور کلی و در مجموع اماکن اقامتگاهی، هتل، سالن ورزشی، کمپ، زائرسرا، آموزش و پرورش و… یک میلیون و ۶۸۴ هزار و ۹۹۰ نفر نفر شب اقامت در استان داشتیم.

مصلحی‌فر اظهار کرد: در بازه زمانی مذکور نیز ۹ میلیون و ۸۲۶ هزار تردد با تکرار و یک میلیون و ۴۷۵ هزار و ۴۶۲ نفر بدون تکرار در سطح محورهای مواصلاتی داشته‌ایم.

وی بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی اورژانس فارس ۵ هزار و ۷۱۱ مأموریت اورژانسی انجام داده است که نسبت به سال گذشته و در تاریخ مشابه، ۳۰ درصد کاهش داشته است.

سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس در خصوص آمار بازدیدکنندگان اماکن گردشگری استان نیز گفت: در همین بازه زمانی ۱۱۹ هزار و ۷۴۰ نفر از باغ ارم، ۳۵ هزار و ۱۰ نفر از نارنجستان قوام، ۱۴ هزار و ۸۹ نفر از خانه زینت‌الملک، ۲۰ هزار نفر از باغ جهان‌نما، دلگشا و خواجوی کرمانی بازدید داشته‌اند و به طور کلی ۶۱۴ هزار و ۶۲۴ نفر مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و فرهنگی استان بازدید داشته‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=91016

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.