• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

نیاز داریم در بقیه نقاط کمربندی جنوبی شیراز تقاطع احداث شود

  • کد خبر : 8906
  • 04 آبان 1399 - 11:32
نیاز داریم در بقیه نقاط کمربندی جنوبی شیراز تقاطع احداث شود
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در آیین افتتاح تقاطع شهیدان یغمور گفت: نیاز داریم تا در بقیه نقاط کمربندی جنوبی شاهد ادامه اجرای پروژه هایی باشیم و امید واریم تا شورای آینده نیز در راستای تکمیل این رینگ و ایمن سازی کمربندی کار را ادامه دهد تا این مسیر خطرزا به طور کامل ایمن شود.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، دودمان گفت: کمربندی تا کنون مشکلات و ناامنی زیادی به ویژه برای رفت وآمد ۵شهرک جنوبی ایجاد کرده که با اجرای چنین پروژه هایی می‌توانیم عبور از  ناامن ترین محور استان فارس را ایمن کنیم، در این بین با توجه به قرار گرفتن یک محور برون شهری در شهر وبه رغم اینکه می دانستیم. اجرای این پروژه ها وظیفه راه و شهرسازی است اما شورا و شهرداری تلاش کردند تا امروز شاهد افتتاح این پروژه اثر گذار شهری باشیم.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز با تقدیر از استاندار فارس، شهردار شیراز و دست اندرکاران این پروژه گفت: امروز روز مهمی در رضایتمندی مردم و توجه به درخواست آنها است در طول بیش از ٣سال گذشته سیاست‌های شورا و شهرداری در حوزه انسان محوری و فرهنگ استوار بوده است اما زمانی که از انسان محوری می‌گوییم این تنها مختص فعالیت های فرهنگی به تنهایی نیست.
لیلا دودمان افزود: در این بین پروژه های عمرانی مانند این پروژه نیز که موجب رضایت مندی مردم می‌شوند نیز به عنوان پروژه های انسان محور مطرح هستند.
وی تصریح کرد :معتقدیم اجرای پروژه های شهری اجتناب ناپذیر است و آنچه در سیاست ما اثر می‌کند  اثر بخشی پروژه های عمرانی در حوزه های انسان محوری است.
عضو شورای شهر شیراز با تقدیر از دست اندرکاران این  پروژه گفت:به رغم توقفی که در اجرای این پروژه داشتیم اما این جای تقدیر دارد که سازمان عمران این پروژه را تا پایان دنبال کرد تا این پروژه در زمان مقرر به اتمام برسد، امیدوارم برمبنای شعار انسان محوری شاخصه هایی را پیاده کنیم،که هم به شعارهای ما و مدیریت شهری در راستای انسان محوری عمل کنیم و هم اجرای چنین پروژه هایی باعث رضایت مردم شود.
 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8906

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.