• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

یادواره شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 86910
  • 10 بهمن 1402 - 10:20
یادواره شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در شیراز برگزار شد
یادواره دو شهید امدادگر حادثه تروریستی کرمان، شهید علیرضا سعادت ماهانی و شهیده مکرمه حسینی امروز، ۱۰ بهمن‌ماه در سالن ملل ستاد هلال احمر استان فارس در شهر شیراز برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این مراسم با اشاره به مردمی بودن جمعیت هلال احمر گفت: ویژگی برجسته هلال احمر در کنار مردم بودن و با مردم بودن است. امدادگران هلال احمر از جبهه‌های دفاع مقدس تا کربلای کرمان این شاخصه را ثابت کرده و با تقدیم ۴۹۱ شهید امدادگر به انقلاب اسلامی همراهی با مردم را نمود عینی بخشیده‌اند.

اسماعیل قزلسفلی در بخش دیگر سخنان خود به علت پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با مردم شکل گرفت و با مردم پیروز و ثبیت شد و استمرار پیدا کرد و امروز در مرحله استکمال خود برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در حال تجهیز شدن و آماده شدن است‌.

وی با اشاره به اهمیت نقش مردم در انقلاب اسلامی گفت: در دفاع مقدس آن چیزی که باعث پیروزی رزمندگان و ایران عزیز اسلامی شد حضور همه اقشار مردم در کنار یکدیگر بود.

حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس نیز در این مراسم بیان کرد: امدادگران و اعضای هلال احمر همیشه و در همه حال برای کمک به مردم آماده‌اند و شوق خدمت به همنوعان این افراد را در یک نهاد بین‌المللی جمع کرده است‌. امروز هلال احمر برای داشتن این نیروهای آماده و خدمت‌رسان به خود افتخار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا بهادری جهرمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان فارس به عنوان سخنران دیگر این مراسم تصریح کرد: شهدا با نیتی خالص همراه با عملی صادق کار خویش را انجام داده‌اند و این دو خصیصه یعنی نیت خالصانه و عمل صادقانه، از مهم‌ترین دلایل برای برگزیده شدن آن‌هاست.

به گزارش سحاب پرس، ارتباط تصویری زنده با همایش کشوری شهدای امدادگر و پخش دقایقی از این مراسم و قرائت دل‌نوشته اعضا جوان از دیگر موارد اجرا شده در این همایش بود.

شهیدان علیرضا سعادت ماهانی و مکرمه حسینی دو امدادگر جمعیت هلال احمر بودند که در حادثه تروریستی کرمان هنگام امدادرسانی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86910

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.