• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
11
مهندس سياهپور در خصوص اقدامات راهداري و حمل و نقل جاده اي در كمربندي شيراز؛

راهداری مستمر و روزانه در کمربندی شیراز ادامه دارد

  • کد خبر : 8654
  • 13 آبان 1399 - 4:44
راهداری مستمر و روزانه در کمربندی شیراز ادامه دارد
نشست شوراي ترافيك و كميسيون ايمني راه ها بصورت منظم و مستمر با حضور همه دستگاه هاي مرتبط برگزار و شرح وظايف هر سازمان و اداره براي ارتقاي تردد ايمن و روان مشخص ، ابلاغ و پيگيري مي گردد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، مهندس علیرضا سیاهپور با اشاره به مطلب فوق گفت: طبق مصوبات شورای ترافیک استان ، کمیسیون ایمنی راه ها نسبت به شرح وظایف ذاتی خود در راستای ارتقای ایمنی و تردد روان کمربندی اقدام می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در خصوص اقدامات صورت گرفته در کمربندی شیراز اشاره کرد: خط کشی محدوده متعلق به راهداری خارج از محدوده شهر شیراز شامل فواصل بین پل شهید اسکندری تا ورودی جوادیه ، پل شهید فرصتیان تا شهید رودکی (دراک) ، پل شهدای نیروی دریایی تا تقاطع نواب صفوی در دو مرحله طی ۹ ماه با هزینه ای بالغ بر ۵هزار میلیون ریال اجرا گردیده است.

وی افزود: تهیه و نصب تابلوهای ترافیکی شامل تابلوهای خطرنما و مسیرنما در ۲مرحله به ارزش ریالی ۵هزار میلیون ریال، همچنین تهیه و نصب تابلوهای اطلاعاتی محدودیت سرعت مجاز و محدودیت سرعت منطقه ای به متراژ ۱۵۰مترمربع به ارزش ریالی ۳هزار میلیون ریال توسط راهداری فارس صورت گرفته است.

سیاهپور ادامه داد: افزایش مقاومت لغزشی رویه راه و اجرای شیار لرزاننده جهت مدیریت سرعت و کاهش تصادفات ناشی از لغزش و تلاش در بهبود فرهنگ رانندگی بین خطوط با هزینه ۳هزار میلیون ریال ، حذف نقاط پرتگاهی با اجرای ۳کیلومتر حفاظ بتنی و اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر خاکریز و سپر خاکی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال ، اصلاح شیب و حذف اختلاف سطح آسفالت و زمین طبیعی حاشیه راه با اجرای خاکریزی و تسطیح حریم راه به ارزش ریالی ۲۲۵۰۰ میلیون ریال نیز در کمربندی صورت گرفته است.

وی در خصوص روشنائی کمربندی شیراز تصریح کرد: نگهداری روشنائی موجود (شامل تخریب و بازسازی پایه ها و تعمیر روشنایی موجود) و تلاش در روشن نگه داشتن روشنایی با وجود سرقت دائم روزانه لوازم روشنایی در طول سال با هزینه سالیانه حداقل ۱۰هزار میلیون ریال صورت می گیرد.ضمنا در ۲سال گذشته بیش از ۳ کیلومتر روشنایی از جوادیه به سمت پل اکبر آباد روشنایی اجرا گردید.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: نگاه مجموعه راهداری فارس به کمربندی شیراز بعنوان یک محور پرتردد همواره تأمین ایمنی در تردد برای کاربران جاده ای بوده و انتظار داریم سایر دستگاه ها نیز به تعهدات خود بر اساس مصوبات شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه های استان عمل کند تا شاهد کاهش مخاطرات ترافیکی در این محور باشیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8654

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.