• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
مهندس صادقی پس از انتصاب مجدد به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر صدرا:

رای اعتماد مجدد اعضای شورا،مسئولیت اینجانب را چندین برابرخواهد کرد/ شوراهای اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است

  • کد خبر : 8515
  • 28 مرداد 1399 - 21:34
رای اعتماد مجدد اعضای شورا،مسئولیت اینجانب را چندین برابرخواهد کرد/ شوراهای اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است
جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر صدرا با حضور دکتر حقیقی نماینده فرماندارو درمحل شورا تشکیل و حمیدرضا صادقی برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر صدرا در آخرین سال دوره پنجم شورای شهر صدرا انتخاب شد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری صدرا،در این جلسه که با حضور نماینده فرماندار برگزار شد مهندس صادقی پس از انتصاب به عنوان ریاست شورا در دومین سال متوالی ضمن تشکر و قدردانی از دیگر اعضای شورا گفت : رای اعتماد مجدد اعضای شورا در این دوره قطعاٌ مسئولیت اینجانب را چندین برابرخواهد کرد.
ایشان شوراهای اسلامی را یکی از مظاهر دموکراسی و حاکمیت مردم در جامعه بر شمرد و عنوان کرد: شوراهای اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است و هدف همه ما خدمت صادقانه و جلب رضایتمندی مردم است.
مهندس صادقی با تاکید بر همدلی و وحدت اعضای شورا افزود:انشالله بتوانیم با شکل گیری تعاملات سازنده، وحدت و همدلی همه اعضای شورا خدمات ارزنده ای را در جهت رفاه حال مردم شریف صدرا و رفع مشکلات ایشان ارائه دهیم.
وی در پایان اظهار داشت: هدف ازتشکیل شوراها شرکت دادن مردم در اداره امور است و انشاالله درچهارمین سال از پنجمین دوره شورای اسلامی هم با همدلی و وفاق جمعی اعضای شورا و با بهره گیری از ظرفیت های موجود شاهد رشد روز افزون شهر صدرا باشیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=8515

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.