• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

شهرداری منطقه ۷ شیراز به‌عنوان دومین منطقه گواهینامه (ISO 9001:2015) دریافت کرد

  • کد خبر : 84590
  • 12 دی 1402 - 10:29
شهرداری منطقه ۷ شیراز به‌عنوان دومین منطقه گواهینامه (ISO 9001:2015) دریافت کرد
شهرداری منطقه ۷ شیراز به‌عنوان دومین منطقه در سال جاری موفق به اخذ گواهینامه (ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵) شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، شهردار منطقه ۷ شیراز بابیان این مطلب که سیستم ایزو، شناخته‌شده‌ترین استاندارد مدیریتی در جهان است که با تلاش و مسئولیت‌پذیری همکاران این اتفاق مهم انجام گرفت، تصریح کرد: از مزایای استقرار این سیستم می‌توان به پیشرفت و ارتقای سطح رضایت شهروندان، افزایش سطح کیفی خدمات، بهبود زیرساخت‌های شهری، پیشرفت و ارتقای سطح توانمندی کارکنان از طریق آموزش‌های مستمر و مفید و بهبود و افزایش اثربخشی فرآیندهای سازمانی شهرداری شیراز اشاره کرد.

علی امینی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم همانند گذشته در جهت ارائه خدمات به شهروندان و خدمات‌رسانی و انجام اقدامات مطلوب و متناسب در سطح شهر گام‌های مؤثری برداریم.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری شیراز نیز ضمن تبریک این موفقیت به شهردار و کارکنان منطقه ۷ گفت: با توجه به مدیریت، تجربه و دیدگاه مهندس امینی شهردار منطقه و پیگیری‌ها و تلاش نیروها و کارشناسان، شهرداری منطقه ۷ به‌عنوان دومین منطقه موفق به دریافت گواهینامه (ISO 9001:2015) در سال جاری شد که قابل‌تقدیر است.

محمدرضا بهبودی تصریح کرد: اخذ گواهینامه (ISO 9001:2015) بسیار بااهمیت است اما حفظ این گواهینامه اهمیت بیشتری دارد و باید با پیگیری و انجام اقدامات لازم در مستمر بودن این گواهینامه تلاش کرد.

گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های آرش موسوی رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و صالحی کارشناس برنامه‌ریزی و آمار شهرداری منطقه ۷ که در حدود ۲ سال در مسیر دریافت گواهینامه زحمات زیادی کشیده‌اند، تقدیر به عمل آمد.

پیش‌ازاین منطقه ۶ به‌عنوان اولین منطقه گواهینامه (ISO 9001:2015) را دریافت کرده بود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84590

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.