• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

زنده‌یاد کاظمی آشتیانی مبتکر حرکت جهادی در عرصه علم مبتنی بر باورهای دینی بود

  • کد خبر : 84423
  • 09 دی 1402 - 12:43
زنده‌یاد کاظمی آشتیانی مبتکر حرکت جهادی در عرصه علم مبتنی بر باورهای دینی بود
استاندار فارس با اشاره به اقدامات زنده‌یاد کاظمی آشتیانی، ایشان را مبتکر ایجاد حرکتی جهادی در عرصه علم مبتنی بر اعتقاد و باورهای دینی دانست.

محمدهادی ایمانیه در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، ضمن گرامیداشت یاد زنده‌یاد کاظمی آشتیانی اظهار کرد: ایشان نمونه‌ای کم‌نظیر از زندگی با کمیت کم و کیفیت بالا بود.

وی با اشاره به بخش‌هایی از خدمات ارزنده زنده‌یاد کاظمی آشتیانی به خصوص در عرصه علم و جهاد علمی، ایشان را انسانی تأثیرگذار، خلاق و ارتقا دهنده سطح اعتبار کشور عنوان کرد.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه زنده‌یاد کاظمی آشتیانی انسانی مؤثر در صیانت از جمعیت و ایجاد امید برای جوانان بود، خواستار تداوم راه ایشان به خصوص در عرصه صیانت از جمعیت شد و گفت: با توجه به لزوم صیانت از جوانی جمعیت، می‌توان گفت زنده‌یاد کاظمی آشتیانی یکی از پیشگامان این عرصه بود.

ایمانیه همچنین سیره اخلاقی زنده‌یاد کاظمی آشتیانی را مورد توجه قرار داد و گفت: زنده‌یاد کاظمی آشتیانی مبتکر ایجاد حرکتی جهادی در عرصه علم مبتنی بر اعتقاد و باورهای دینی بود چنانچه در سیره ایشان می‌توانیم به خوبی پیوند علم و ایمان و حرکت جهادی علمی را مشاهده کنیم.

وی از جوانان خواست تا با مطالعه زندگی و اقدامات شاخص زنده‌یاد کاظمی آشتیانی،‌ تداوم‌دهنده راه ایشان به خصوص در عرصه جهاد علمی باشند و سپس تأکید کرد: دستیابی به قله‌های پیشرفت تنها با الگوبرداری از راه و منش اشخاصی نظیر زنده‌یاد کاظمی آشتیانی میسر خواهد شد.

استاندار فارس با بیان اینکه زنده‌یاد کاظمی آشتیانی یک چهره علمی و دانشگاهی است که حجت را بر همگان به خصوص دانشگاهیان تمام کرد، گفت:‌ اقدامات فاخر علمی ایشان موجب سربلندی نام ایران در عرصه‌های علمی و بین‌المللی شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84423

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.